På jakt efter Duna
Hej hade tänkt köpa en duna åt guldhamstern. 😛
Hade tänk mig den vanliga mellan storleken, har för mig att den heter duna multy?
Är det någon som vet vart jag får tag i en sån till ett så lågt pris som möjligt? 😃
Live
Laugh
Love 
Kolla på blocket, där brukar det finnas lite duna burar :).
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
#1, Ja jag har faktiskt funderat på det.. 😉 Men om en sjukhamster har bott där innan? Tex papova stannar ju gärna kvar …
Live
Laugh
Love 
#2 Virkon dödar bakterierna så kör på det ifall du köper en Bur :).
Inte så billigt kanske, men en duba multy på djurmagazinet brukar kosta ca 600 kr tror jag 🤔
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Har en multyduna tvättad med virkon. Finns i Stockholm.
Om hon har guldhamster så skulle väl du inte rekommendera den för henne pga av att du sitter i karantän till december?
Som sagt, buren är desinficerad, med alla konsters regler och en guldhamster har inte bott i den sedan juli månad.
#3 med tanke på ditt virkon inlägg och att du själv sitter i karantän, hur tänker du?
#8 Förstår inte riktigt hur du menar? Du om nån borde ju veta varför jag är så försiktig och varför jag är satt i karantän på eget bevåg.
MVH Flygandebanan "Simon" & das hamsters.
Medarbetare på hamster.ifokus.se
#10 Men om de ändå inte bodde några där sen i Juli. Då finns det ju fortfarande kvar då du tog bort guldarna i September eller? Aja skitsamma. Ska inte förstöra TS tråd nått mera nu :).
#10 jag hade totalt 8 hamstrar! 6 st avlivades i Juli och två i september! Med anledning av det har jag ett gäng burar som stått i förrådet!