Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 769 ggr
JolliTed
0

Ny hamster! ^^

Köpte min nya guldhamster Ted (Teddy) för några timmar sedan, han gick runt lite, åt och la sig sedan för att vila. När jag skulle släppa ner honom i sin nya Bur verkade lugn och fin. Klappat honom lite och han är supermysig. Jag vet att man ska lämna dom ifred ett par dagar, men jag tror ärligt inte att han skulle ha något emot att bli lyft lite. (Bara inne i buren)

Om han inte vill så gör jag det såklart inte, men tror ni att det skulle göra så mycket om jag försökte?

Uppskattar hjälp! ^^

Mimmi_Lola
0

Grattis till Teddy! 🙂Jag tror knappast att det skulle göra så mycket om du försökte lite grann, om han verkar pigg och nyfiken så kan man väl alltid testa! 🙂Det du tror att är bäst gör du. 🙂

Med vänlig hälsning, Mimmi

cookiedough101
0

Prata istället med honom, sätt ner handen i buren så att han kan känna din lukt. Sen kan han gå in i din hand frivilligt om han vill. Han kan bli lite stressade om du plockar upp honom på direkten. Men om han går upp frivilligt så borde det inte vara några problem att ta upp honom fler gånger. Men tänk på att vara väldigt lung och försiktig :)

Dominic340
0

Hur ser sötnosen ut? :) har du någon bild på Teddy?

Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer

http://willy-the-killer.bloggplatsen.se/

JolliTed
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Han är supersöt, har ingen bild än. Men han ser ut som bilden jag lägger upp. (Det är inte honom.) ^^