Välkommen Voldemort! :D
Efter några hansterlösa år dammade jag av gertruds gamla Bur och välkomnar guldhamster hanen Voldemort in i vårat hem och våra hjärtan. Hittills verkar han vara en nyfiken men försiktig liten kille som gärna utforskar i sin egna takt. Men fullt frisk och hur gosig som helst, det uppskattas! Han verkar vara en riktig liten mysare, sitter gärna på mig och filosoferar när jag läser (Harry Potter såklart ;)). Hans bror som numera heter Jarmo fick flytta in till min kompis och är heelt annorlunda, han springer runt, klättrar, gnager och är allmänt super aktiv (precis som min förra tjej, Gertrud). Det känns så otroligt roligt att vara med hamster igen :D
Myrtorpets Möss och Kaniner
Vad roligt! Grattis! Jag blev med hamster igen för ett par veckor sen :) Det är så roligt med nya djur
Vilken sötnos! Kul med hamster igen! :)
http://empirebroline.blogg.se
Tack allihopa :) ja det är så roligt att ha hamster igen :D
Söta voldemort ;)
Supersöt men som vi alla vet är voldemort livsfarlig, skämt åsido, men jättefin. Grattis, vet hur det är att sakna hamster, för några år sedan var jag hamsterlös ett år och det var rent ut sagt hemskt.
#5 Haha hoppas inte att han lever upp till sitt namn ;) tack så mycket, ja det är så tråkigt utan hamster men jag råkade få hand om några möss ett tag så helt gnagarlös har jag inte varit :)