Köpt nya hamstersaker ^^
Jag har varit på Djurmagazinet idag å handlat hem diverse saker, en hängmatta med leksaker i, ett Hjul samt en STOR aktiveringsboll!! Frågan e om den e för stor xD Det får ni avgöra lägger upp bilder på grejjerna
Vilken av dessa bollar skulle ni föredra? den ena e medium (fanns en ännu mindre i affären som var inriktad till dvärgamstrar)
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
Willys nya Hjul!
Willys hängamatta(hoppas innerligt att han gillar den! ^^
Jättebra storlekar :)
Går inte att se på hjulet hur stort det är. Du få skriva hur stora diametrarna är på de två hjulen =)
Den ena bollen jag har e 18 cm den nya e 32 :P
Jag har en 32-boll till Zimba och det funkar kanonbra:-) I början hade han lite svårt att styra den och komma över trösklar men nu har han vanan inne och racear järnet🙂
Va Bra! :D Jag vill ju inte att ryggen ska krökas, detsamma sa dom till mig i affären när jag fråga å dom höll med mig om stor storlek p.g.a ryggen….
hoppas Willy kmr att gilla den ikväll då får ahn dessutom lite hjärngympa för å lista ut hur man styr den! alltid bra!
#1 Exakt ett sånt Hjul har jag till min hamster också! :D
Haha ville bara säga det, men grattis till Willy! :)
#8 Jodu! Han blev glad SPECIELLT över hjulet, det e hans favoritleksak men så e han en hamster oxå :P Så slipper jag gnaget på buren xD kanske Dunan håller längre haha. Men SJÄLVKLART får han komma ut på kvällarna å upptäcka samt gos! men frågan e väl om han ens VILL komma ur buren nu! Den som lever får se.