Gnager på Dunaburen!!!
Willy har lyckats gnaga bort en del av plasten på Dunaburen typ där man lossar överdelen mot underdelen eller sätter fast om ni förstår vad jag menar…. hur ska jag göra?!
E det vanligt att hamstrar kan gnaga sig ur buren…. grrr vad jag blir trött på detta! Å JA han blir aktiverad varje dag
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
Han kanske behöver mer aktivering.
hade oxå en som gjorde typ så men sen när han flyttade till nytt hem + en annan duna slutade han helt med alla dumheter! om jag var du skulle jag skaffa ett akvarium eller terarium till honom!
jag har två vattenflasksgnagare här hemma som fortsätter att gnaga hur mycket aktivering och utan för buren de får vara! min teori om varför de gör så är att de har instinkten att utforsta leta mat o bo för natten osv! att det är deras instinkter som gör det!
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
Nya saker att gnaga på kanske funkar? Har haft gerbiler och om de inte hade något att gnaga på gnagde de på plasten vid öppningen till terrariet.
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Mer sysselsättning? Hoppas det går över.
Exempel på roliga leksaker till din hamster som du kan göra själv; http://hamster.ifokus.se/articles/50ec37cbd3b4fd7a950573ec-hemmagjorda-leksaker-idtorka Annars kan det vara att den känner sig stressad eller något, men jag tror den helt enkelt vill ha ännu mer sysselsättning! ;)
#5 Det vore underbart ifall det vore det "problemet"
Det e ju kul med en hamster som vill göra saker! :D En perfekt tricktränar/agility hamster!! Men jag har velat tagit det försiktigt med Willy i början så han får vänja sig! Imorgon ska jag köpa rasthage och ett Hjul!! Å eventuellt agility hinder oxå!
#3 han har b.l.a en kokosnöt han kan gnaga på i buren :)
Jag har helt sonika satt fast lock från glasbrukar över dom hålen ;) Väldigt smidigt och bra. 😃
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#8 hehe ok hur fäste du dom? :P
Ståltråd :P
Ok aha… Men dunan e ju av plast jue x'D bara i taket som det finns galler
Det är ju hål där sjävla fästena sitter på buren..locket sitter på insidan och ståltråden går ut på utsidan.
A just det xD tänkte jag inte på haha