Willys nya bur samt lite anndra bilder
Willys bur
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
Willy bus nyfiken i en strut och på upptäcktsfärd =)
Willy bakom matskålen! Hittas det något intressant månntro?
Söta Willy :3
Visst e han <3 Världens snällaste dessutom ^^
Ja, men det är ju för att du tar hand om honom så bra ;) Var köpte du honom nu igen? Tror du har skrivit nånstans men jag är glömsk.. :3
I en faktiskt bra djuraffär! =) Dom har kaniner å marsvin åtskillda, fåglarna å gnagarna i enskilda rum…gerbilerna bor i akvarium och har spån i överflöd så de kan gräva dessutom så har de inga Hjul ;) hamstrarna bor i jättestora burar samt akvarier och har inte bara ett hus utan flera stycken.
Han som äger butiken e över 70 år å verkar vara väldigt mån om sina djur ^^ jättesnäll e han jag har träffat honom, verkligen trevlig å ödmjuk person
Wow finns det bra djuraffärer 0_0 Den närmast mig är halvdålig, men jag är väldigt engagerad i den och deras största kund ;) så jag hoppas att jag kan vara med att utveckla den till något bra, kanske skriva infoblad åt djurköparna mm
Ja, gör det låter bra :) Vet oxå att många djuraffärre e fruktansvärt dåliga…. när jag var tonåring å skulle köpa marsvin så gick jag in på arkens zoo å där påstod personalen att marsvinshonor gick absolut inte att ha två av då dom börjar slåss när dom e könsmogna å därför sålde dom ensamma TROTS att det var lag på att marsvin ska va minst två…
behöver jag ens nämna att jag vände på klacken å gick å sedan ringde till SMF å sa att dom skulle titta till affären i Karlstad angående detta Arken fick nog svara på en hel del frågor kan jag tänka mig…rätt åt dom! :)
Snyggt!