Hade VÄRLDENS....
läskigaste mardröm om Willy inatt!! Jag drömde om att han var ifrån Imazo(grossiten ni vet) och att papovan härjade som tusan förtvivlad gick jag in i Zooaffären för att jag ville ha råd å då trodde dom inte min angående Papovan å då sa jag..Men sök efter det på datorn SJÄLVA!
Då gjorde dom det å jag följde med och dom hittade INGENTING å började tala om för mig att det jag sa var bullshit, papovan finns inte!! Och helt plötsligt satt jag i bilen på väg hem med Willy i baksätet helt utan transportbur och fundering på att avliva han sedan vaknade jag tack o lov!! Vilken jädra mardröm =(,
inte kul men som tur vaknade jag å insåg att det bara var en mardröm inget annat. :D
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
Isch, vilken hemskt dröm. Men det är ju (nästan) så man tänker närdjuraffärarna oftatst inte vill tro på dig och hjälpatill.
Jo, så e det ju ofta tyvärr! 😕 Men jag e VÄLDIGT tacksam att detta bara var en mardröm å inget annat! Man vill ju inte att något ska hända ens djur direkt.
Åh vilken hemsk dröm :( Jag drömde en gång att jag hade tagit upp Plutten, min hamster och gosat med honom. Jag hade en loftsäng då som var jättehög och att jag hade somnat med honom där. Sen var han borta på morgonen och jag trodde han hade rymt eller dött. Han var i sin Bur såklart men det var jätteläskigt :(
#3 jody…det ar ingen rolig dröm inte :/ Men tack o lov så var det bara en dröm. Willy ligger nu nedbäddad i sin Bur å sover gott! Jag hoppas iaf han slipper mardrömmar!
Usch, jag hatar att drömma mardrömmar om mina djur! Det är lika hjärtskärande varje gång, å man är ju överlycklig då man vaknar och inser att det bara var en dröm..
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Jadu, det var väldigt otrevligt =( Var ju helt förkrossad i drömmen usch å fy!
usch :(
bara en fråga dominic, hur gammal är du? :) bara undrar
Jag drömde en gång att min ena syster kastade ner en hamsterunge från min balkong, det är bland det värsta jag "upplevt".
Var helt förstörd då jag vaknade, kändes ju som att det hade hänt på riktigt 😢
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#7 Jag e 24 :)sj?
#8Nämen fyyy!!! :( Förstår att det var hemskt, tur att det "bara" var en dröm å inte på riktigt.
#9 Ah okej :D har egentligen undvikit att skriva det, men jag är tretton.