Vad tycker ni?
Jag åker färga i två timmar och jag ska ta med min hamster bilen kommer bli varm med AC,n kommer vara på så det blir vanlig temperatur och jag undrar tycker ni att jag ska sitta i bilen med min hamster eller gå upp på färgan och oroa mig om att det kommer bli varmt vad tycker ni? Jag vet att det är konstigt att skriva detta men jag vet inte vad jag tycker själv…🐹🐹🐹
Jag tycker att du ska sitta i bilen för då kan du ha koll på hamster och temperaturen ;)
Jag håller med #1. Det är ju viktigast att hamstern mår bra.
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Tack! jag tror jag också tycker det!
Hur lägger man upp en bild på sin ruta där jag vill lägga upp mina små hamstrar!
Där ni har era hamstrar…!
Det gör du i Inställningar.
Uppe till höger finns en knapp som heter Inställningar, klicka på den. Sedan till vänster finns en liten knapp som heter Avatar. Klicka på den, sen står det där hur du gör för att lägga upp en bild. :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Det är inte alltid garanterat att man får sitta i bilen när man åker färja! Men det går nog att smyga sig till, så om det går så gör det för både din och hamsterns skull :)
Kan du inte bara ta med transportburen in i färjan då? Stoppa ner den i en väska som är öppen?