Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 506 ggr
djurflikkan
2013-10-21 21:32
0

vad för limm?

då jag tycker hamsterklätterställningar/hus m.m är rätt dyrt, så tänkte jag att man kunne köpa hem massa glass pinnar å bygg ihop egna grejer! :) men isf vilket limm ska man använda? funkar pistollimm? eller är det något giftigt ämne i det? eller har ni några ideer om hur man kan fästa glasspinnarna eller vad för limm,.

Klarar_Hogberg
2013-10-21 21:37
0

Asså, jag brukar köra på limpistol för det är ju typ bara smält plast och det kan ju inte vara farligare än ett Hjul eller en vattenflaska? 🙂

ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ

ebbamedruby
2013-10-21 21:54
0

annars kan man blanda en del vatten och en del mjöl, tex 1 dl mjöl och 1 dl vatten, sedan kokar man det. det fungerar inte speciellt bra men men.

Klarar_Hogberg
2013-10-21 22:04
0

Skulle inte säga att det limmet funkar så bra, har använt det förut och det har typ snorkonstitens och funkar inte om man vill att det ska vara starkt och fästa snabbt.

+Så möglade limmet i burken efter några dagar så jag vågade inte använde huset jag gjorde ifall det hade mögelsporer på sig.😊

ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ