Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 1613 ggr
Frosstis
0

Vila i frid Hamstern

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle ta upp min hamster för rastning och gjorde i ordning hans Bur och ropade på honom, blev frustrerad när han inte kom ut så jag lyfte på huset. Där låg han och han brukar alltid titta upp, så fick en hjärtattack. Ögonen började vattnas och jag petade på honom för att se om han var död. Det var han. Petade lite till för att vara säker innan jag gick till mamma och sa "Min hamster har dött". 

Kan inte fatta det, min älskade hamster har dött. Har bara haft honom i 7 korta månader och så dör han helt plötsligt. Vet inte hur gammal han var men jag kan verkligen inte tro han är över 1 år.

Varför dog du.. jag kan erkänna att jag inte vart noga med honom de senaste veckorna och han har inte fått komma upp varje dag men har fortfarande skött honom som han ska.

Älskade älskade vän.. tårarna kan inte sluta rinna..

😕Älskar dig föralltid ♥😕

Frosstis
0

Frosstis
0

Hejdå älskling.. 

Cahira
0

Beklagar. 🌺

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

linn8
0

Nej, vad sorgligt:( Kram på dig!

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Toffs
0

Beklagar, Vila ifrid Hamstern. 🌺😕

Styrkekramar

luddtuss
0

Sov gott fina Hamstern❤️

Roonja
0
minihamster
0

Beklagar! Vad tråkigt.

//Josephine :)

Frosstis
4

Det gör ont i mig att jag inte fått säga hejdå ordentligt. Jag hade uppe han igår och visade upp honom för mina föräldrar hur tjock och söt han har blivit, han verkade helt okej. Jag är glad att jag inte fick lika starkt band med honom som jag fick med puff, min första hamster. Som kanske någon av er kommer ihåg hur j*vla sönder jag var efter han dog, det var det som hindrade mig från att skaffa ett sådant band igen. Jag kunde inte hå igenom det än gång till, vilket gör detta enklare nu när han har dött. Jag har förlorat mina första två hamstrar inom 1 kort år, det är så himla svårt att hantera smärtan. När jag tänker efter var han ju ganska hård om magen igår, kan han ha dött av det? Kan det berott på att han ätit röda linser och blivit dålig av dom? Då är det mitt fel, igen. Jag är så himla dålig.

[evilewa]
0

Sörjer med dig, att uppleva det där är en fruktansvärd känsla! :-(

lollonr4
0

Lilla gulliga hamster vila i frid :)

Rebornbabyn
0

Sov gott söta hamster. Vet hur ledsamt det är! ❤️

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

Alexxiis
0

R.I.P :(

Frosstis
4

Ska begrava honom ikväll..♥

Frosstis
0

Nu är han begravd..♥

Cahira
0

🌺

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[etsan]
0

Nej inte Hamstern också. Först Puff och nu Hamstern :( Vila i frid Hamstern. Styrkekramar