Mapilamis Nanga Parbat
Hejsan! Idag så var jag och hämtade upp en till liten guldhamster. Hon heter Nanga Parbat och är från Mapilamishamsteruppföfning. Just nu är jag bara så lycklig! Jag tänkte dela med mig av några små bilder. ;)
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
Bild 2 på sötnosen
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
Båda mina sötisar:
Grattis till hamstern! Så söt :) Ja båda två är söta förstås!
Grattis :)
Guuuuu vad söt /söta :) Grattis lycka till :)
Jättefin(a)! Stort grattis!
Tack alla nu ska jag gå och ge båda sötnosarna lite Färskmat.
Hehe grattis! Vad söta :)!
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Nu var det första gången som min lilla nya sötnos vågade gå upp i handen och det blev en liten kort runda till köket och tillbaka innan hon fick komma tillbaka till den trygga buren igen. ❤ Här är en ny bild på sötnosen. ❤
Vilken sötnos! Ser ut att ha jättefint huvud! 😃
ÅH så söt! Man smälter ju lite! Vilken liiten fluffboll! 🙂
Ja min lilla gumma! ❤ #10 Jag vet jag funderar att ta en kull på henne för att avla vidare på det fina huvudet. #11 Hon tackar så mkt! ❤❤