Hamster vakt?
Hej, jag är en tjej på 13 år som söker hamstervakt till min lilla hamster Fender medans jag är i NY under höstlovet v.44(?)
Jag bor i Sthlm och vill gärna ha en vakt som har efarenhet av hamstrar och är glad. 🙂
Pris kan diskuteras men jag kan inte betala för mycket, också olika förhållanden som Bur m.m. kan också pratas om, så skicka mig ett PM eller kommentera här nedanför så kan vi prata om vad vi tänkt oss.
😊
ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ
Putt
ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ
Söker du fortfarande? :)
Vad är det för hamster? Och hur är den? :)
Sandra och hamstern Memkis:)
Hon har redan hittat :),tror jag (?)
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Aa, typ men jag kan behöva en till dvärgisarna också.
Men det finns tre hamstrar, först så har vi Fender han är en crème lh guldis och är jättesnäll och mysig. Fast han är ganska hyper och springig av sig så han måste vara ute varje dag.
Dvärgisarna är två campbells som jag får den 19:de så jag vet inte något om dem än, men jag kommer att behöva en vakt till dom helst eftersom att dom är lite svårare, så ja det var nog dom. 🙂
Jag har själv aldrig haft hamster, men jag har mycket djurvana då jag har 4 kaniner + en katt. Jag har iofs praoat på djuraffär och tagit hand om hamstrarna där, men har inte full koll. Jag är 16,5 år och bor i Bålsta, blir det akut så kan jag säkert hjälpa dig, tror att jag är hemma på höstlovet ;)
/Sofia
Jag kan hjälpa till om det blir akut, bor i Sthlm :)
Sandra och hamstern Memkis:)
Jag skulle också kunna hjälpa till, bor i Kungshomen här i stockholm :)