Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 508 ggr
markazits
6

Vi presenterar lilla "Socker"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så då har dottern fått välja ut sin favorit på Djurmagazinet idag och det blev en helvit liten kille med svarta ögon som bestämde skulle heta "Socker".

Vi köpte precis allt som behövdes, dvs guldhamster, Bur, mat och leksaker. Jag bad dem plocka ihop vad vi behövde eftersom vi inte hade en endast hamstersak hemma. 1500 kr gick hela kalaset lös på, vilket jag inte tyckte var alls så farligt då jag är van vid att köpa både raskatter och rashundar. Och en superenöjd dotter är inte det sämsta heller. :)

Det trevliga var att de är noga med att hantera hamsterbarnen från ung ålder eftersom de föder upp dem själva.

Den lille är pigg och aktiv och har både bajsat, ätit och druckit, vilket ju brukar vara ett gott tecken.

Han är verkligen sockersöt. Det ska bli spännande det här! :)

http://www.markazits.com

Klarar_Hogberg
0

Hahahaha, varför är det en bild på bullar? XD

ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ

Klarar_Hogberg
0

Men vaaa alldeles nyss var det en bild på bullar i gröna muffinsformar… O.0

ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ

markazits
0

#1 - Det är sockerbullar! :) Jag skulle ladda upp en bild med ett namn bestående av bara siffror och tog fel. Nu är det åtgärdat! :)

lollonr4
0

Åå så söt :)

[etsan]
0

Jättesöt! Grattis! Ni vet väll grunderna att man inte ska ha hastervadd, saltsten osv? Blev också förvånad först när det var bullar! o.O

lollonr4
0

Varför ska man inte ha sal sten??? #5

june96
0

Jätte söt! Ser nästan ut som min lilla älskling förutom att han är långhårig =)

Fiona1234
1

#6 De ska ej ha saltsten för att det är ej bra för deras njurar, allt salt som de behöver finns i deras mat :).

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

markazits
4

#5 Vi har läst på - före köp! :) Här görs ingenting halvhjärtat utan alltid till 100% :)

cookiedough101
0

#9 Vad bra! Jättekul att du skaffat hamster :)

[RedHood]
0

Grattis! Han är verkligen sockersöt! 😃

Hamsterlycka
0

#9 Sånt blir man alltid superglad av att läsa! Jättesöt hamster, grattis. :)

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

jossa5
0

Jättesöt liten hamster! Kul att dottern blev så nöjd! :D

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

[etsan]
0

#9 jättebra! Ville bara kolla för säkretsskull! Hällre en gång för mycket en en för lite! :-)