Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 747 ggr
[hamster kompis]
0

vad kan hända

Min hamster ramla ner från min säng han gled ner men jag han inte ta honom Jag hörde en dunns och kollade snabbt han stod helt stilla bena lite åt sidan som han blev rädd (klart han blev) men fråga är vad kan hända han visa inge tecken på han var skadad tog det bara försiktigt efter en stund la jag honom i buren det första han gjorde var att springa i hjulet sen gav jag honom ost (jag vet man ska inte ge dom det men dom flesta ger sina hamstrar ost så att han gillar det) han klättra upp på gallret för att få mer Men vad kan hända kan dom dö i chock efter???

SandraKtm
0

Hur hög är din säng ungefär? Låt din hamster vara i buren under dagen och titta till honom ofta för att se hur han beter sig/mår. Om han är helt som vanligt så är det nog ingen fara med honom :) Om du dock märker att han inte beter sig som han brukar så borde du kontakta en veterinär. Min hamster har tyvärr också ramlat några gånger men som tur är så har hon aldrig blivit skadad :)

Sandra och hamstern Memkis:)

ebbamedruby
0

det hände mig, fast ruby ramlade ner från gardinerna. hade änglavakt och hon ramlade på ett lager handdukar haha

Rebornbabyn
0

Hur hög är sängen ungefär?

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

[hamster kompis]
0

En halv meter ungefär

Fiona1234
0

Min ramlade ner ifrån 1,5 meter på ett ungefär och stukade tassen, åkte till veterinären , det läker av sig självt ifall något av detta skulle ha hänt :). Min hane Ernst skulle bara ta det lugnt i ca en vecka och sedan komma ut försiktigt och springa i hagen osv några dagar senare :). Ifall du har Hjul och han beter sig konstig, ta ut det då, annars låt det va kvar.

Hur gammal är han?

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

[hamster kompis]
0

Han är ungefär 1 år

Hamsterlycka
2

Jag tror det gick bra ifall din hamster mår bra nu. Men du kan ju ändå hålla lite koll så den inte haltar eller verkar ha ont nånstans. 🙂

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

[hamster kompis]
0

han verkar inta ha ont i alla fall🙂