Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 776 ggr
becca93an
0

Tussie biter bort silikonet..

Min hamster har bitit bort silikonet på akvariumet så att det blir ett litet mellanrum på ett ställe mellan glaset på botten och på långsidan. Lite orolig över att hon biter ännu mer på fler ställen å att hon riskerar att fastna med tassen? Någon som vet om man kan spraya med något så att hon slutar bita å om man kan fylla i med något s¨å att hon inte fastnar? Dock tror jasg inte hon gör de, men vem vet….

[RedHood]
0

Har samma problem så jag följer!

Lojs
0

Jag hade nog fyllt hålet med smältlim från en limpistol, när det torkar så är det plast och ingen fara att ha i buren.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

becca93an
0

Okej ! :) Hur får man tag i en sån dock? x) Kostanad?

-Idaoh-
0

Finns akvariesilikon på clasohlson :)

[RedHood]
0

Har bara en fråga, är det farligt för hamstern att bita på det? Min hamster gör det i alla hörnen, varför vet jag inte men blir ju lite orolig :/

Lojs
0

#3 någon byggmarknad, min limpistol plus limpinnar kostade väl kanske 300-400 nånting.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
1

Och akvariesilikon är inte giftigt. :)

Medis på akvariefisk.

becca93an
0

Tack! :) Kan man köpa silikon som man då bara sätter dit ? 
Limpistol låter smart…

Lojs
0

Japp, silicon kan man köpa det med, det tar bara längre tid att torka har jag för mig.

Medis på akvariefisk.

-Idaoh-
0

man får ha en reserv Bur ifall man ska laga siliconet i ett akvarium , ja :) Beror på hur tjockt man tar oxå , läste på en sida "ca ett dygn per 2 mm"

sen så kör man ju oftast en liten mask där de behövs å drar fingret för att de ska bli tätt :)

LinneaJohaanson
0

Köpte min limpistol på bauhaus för 149 kr. Den är grym och jag tror inte jag skulle vilja ha smådjur utan den! Man kan ha den till verkligen allt!!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Anna4077
0

Jula har billiga limpistol vet jag. Jag köpte min för typ en 20a på Ullared men den va ganska liten

Anna och taxen Max

becca93an
0

Tack allihopp! har köpt en limpistol nu ! :)

cookiedough101
0

Det finns limpistol på Jula för 35kr