Hamster iFokus

Hamster

Etikettersajtenifokus
Läst 570 ggr
NinjaKakan
6

Ang akutrubriker

Hej :) jag vill vara ge er hör på hamster iFokus ett litet tips :) skriv inte akut i rubriken om det verkligen inte är akut. Detta är så himla missledande även fast många av oss här gärna hjälper till så är det fruktansvärt irriterande när folk skriver akut som rubrik och sen gäller det tex vilken färg man ska ha på buren . Och gäller det en sjuk hamster, ring veterinären ! Som sagt här är många som bryr sig och gärna hjälper till med tips och råd , men skriv inte akut om det verkligen inte är det ^^ eller ja. Det är min åsikt iallafall :)

cookiedough101
0

Haha du tänkte säkert på min, jag ber om ursäkt. Var bara orolig. Men jag har ändrat nu. Visste inte att det skulle bli ett så himla stort liv över en rubrik.

cookiedough101
0

:)

NinjaKakan
0

#1 det gäller såklart inte bara dig :) detta händer ofta och inte bara här utan på andra sidor med. Men det är bra att du ska tänka på det och det är klart man blir orolig för sina små pyren. Så ta inte illa upp för det var inte menat så ^^ utan snarare att man ska tänka en gång till :) jag har säkert skrivit akut någongång fast det inte varit det :)

cookiedough101
0

Såklart jag inte tar illa upp ;)

NinjaKakan
0

#4 vad bra :)

LinneaJohaanson
2

Håller med, jag kollar inte längre på akutrubriker då jag tar det för givet att det är förmodligen färg fråga till Bur ex. 

Hamster.ifokus var en mer seriös sida förut nu känns det som en lekstuga där man tar kullar hit och dit och ja..

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

NinjaKakan
0

#6 håller med dig ang akutrubrikerna och ja, kullar kan jag dock inte svara på..

Imasy
3

Fast man kan ju inte beskylla medlemmars beteende på ett forum? Eller förbjuda dem att skriva om sina kullar osv, oavsett vad man själv anser om dessa kullar?