Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: hälsabeteendekosthållninghybrider
Läst 814 ggr
NinjaKakan
0

Någon som vet hur man plockar

Sönder en skrivare? Sapphira har rymt och vägrar komma ut :/ Jhon kan komma ut men vill inte fast jag lockat med allt möjligt ..

Anna4077
0

Oj. Eh tyvärr. Tålamod kanske? Håller tummar och tassar för dig

Anna och taxen Max

NinjaKakan
0

Ja jo.. Har hållt på ett tag nu men hon tänker icke komma ut så ska försöka ha sönder möget. Och ingen skruvmejsel har jag heller

Anna4077
0

Jag är väldigt ohändig. Har en man för sånt :p du har ingen man/händig kvinna du kan ringa?

Anna och taxen Max

NinjaKakan
0

Jo min sambo som sover och inte vill hjälpa till.. Så nu får hon bo i skrivaren inatt för hon vill inte komma ut och jag har försökt ta sönder den och allt.. Men icke

Anna4077
0

Hon letar sig garanterat ut när du gått och lagt dig

Anna och taxen Max

NinjaKakan
0

Ingen hamster ute. Hon ligger och sover fortfarande. Eller iallafall nu..

Susannaaa
0

Du tror inte hon fastnat då?

Lydia brukar rymma och då är hon alltid under spisen. Hon kan ju uppenbarligen komma in där, men absolut inte ut. Hon försöker alltid kämpa som tusan för att komma ut men det slutar alltid med att jag får lyfta på spisen så att hon kan springa ut…

NinjaKakan
0

Nä nu vet jag inte. Var tvungen att åka till jobb så är skitorolig här.. Men kg hoppas hon kommer ut själv..

[GeeGee]
0

Alltså jag har svårt att se hur du både kan gå och lägga dig och åka till jobbet med en hamster i en skrivare =\ Om jag ska försöka och hjälpa till istället så kan jag säga att det inte brukar behövas skruvmejsel för att ta bort delar från den. Men svårt att hjälpa mer än så tyvärr

Flygandebanan
2

Vill du ha kvar skrivaren : fixa en skruvmejsel Inte ha kvar : slit sönder den försiktigt . Lycka till!

MVH Flygandebanan "Simon" & das hamsters.

Medarbetare på hamster.ifokus.se

NinjaKakan
0

#9 jag var uppe i princip hela natten och försökte få ut henne och ta isär skrivaren. Sen är min sambo hemma så hon har varit själv i cirka 3 timmar. Har försökt slita sönder den, skruva upp den, lossa bitar men allt sitter fan som berget.. Men till en uppdate, så är hon inte kvar i skrivaren för hon har gått ut under tiden hon var själv. Fast jag satt rasthagen runt så har hon kommit ut. Snark

Flygandebanan
0

Har hon hittat tillbaks till buren än då :)?

MVH Flygandebanan "Simon" & das hamsters.

Medarbetare på hamster.ifokus.se

Anna4077
0

#9 hon har ju knappast skitit i hamstern? Om en katt springer bort kan man ju inte låta bli att sova eller gå till jobbet. Tyvärr stannar inte livet om något händer. #11 tja hon är ju iallafall inte i skrivaren längre :) hoppas du får tag på den lilla busen snart

Anna och taxen Max

[GeeGee]
0

Nej jag förstår det. Men jag tog exemplet typ om min hund fastnat i hemmet, inte går jag och lägger mig medan han är kvar där? Då är man ju uppe typ hela natten, ringer till vänner osv som kan hjälpa till. Men ja förlåt, det var min åsikt. Kunde hållt den för mig själv

Anna4077
0

Den satt ju inte fast utan vägrade bara komma ut :) håller helt med dig fast inte i TS fall. Det är en bra syn du har på djurkriser

Anna och taxen Max

NinjaKakan
0

#14 håller också med dig absolut, men eftersom hon inte satt fast och kunde komma ut själv men vägrade så låt jag det va tillslut. Så sambon har letat efter henne men inte hittat henne. Förhoppningsvis slipper jag vända upp och ner på lägenheten helt innan hon kommer fram men måste jag är det ingen tvekan om det. Lilla skrutta, kom nu hit med dig! Ligger iallafall mat över hela golvet och gurka som hon ätit på :)

NinjaKakan
0

Annars geegee håller jag med dig så be inte om ursäkt för att du har en vettig åsikt :)

NinjaKakan
0

Fortfarande ingen sapphira, hon är iallafall inte i skrivaren länge, och hon har använt sandbadet som stod utanför.

NinjaKakan
0

Och jag mår skitdåligt över detta. Vill bara hitta min bebis och veta att hon mår bra. Vill bara se henne så att jag vet.. Åh. Jävla skit

Anna4077
0

Det kanske vore en bra idé med odödliga fångor? kan nästan känna din magvärk hela vägen hit

Anna och taxen Max

NinjaKakan
0

Ja jag ska sätta upp lite om en stund och försöka väcka henne var hon nu än är. Ska gå igenom lägenheten igen. Gråter av hopplöshet och förtvivlan. Inte ett livstecken någonstans.

Anna4077
1

Hon ligger nog bara och sover någonstans.

Anna och taxen Max

NinjaKakan
0

#22 jag hoppas verkligen det. Har bestämt mig för att sitta uppe tills jag hör,ser eller hittar henne. Står inte ut med att gå och lägga mig.

Anna4077
0

Förstår att det känns fruktansvärt jobbigt. Hon kommer fram.

Anna och taxen Max

NinjaKakan
0

Tack för stödet. Tycker att jag hört lite ljud precis, men jag väntar lite och ser. Vill inte stöka runder och ev skrämma henne mer om hon inte är där

NinjaKakan
4

Mer än ett dygn senare så har jag fångat henne och hon är tillbaka i sin Bur! Äntligen…

Anna4077
0

Åh vad skönt!!

Anna och taxen Max

NinjaKakan
0

#27 verkligen! Tack så mycket för hjälpen och stödet alltihopa! Skönt att hon är tillbaka..

Rebornbabyn
0

Vad bra att hon har kommit fram! Vart hittade du henne?

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

NinjaKakan
0

#29 jag satt bara på golvet och lyssnade i några timmar sen plötsligt var hon där så fick tag i henne då. Var hon gömt sig förblir ett mysterium…