Välkommen hem Snurran! :)
Hej! :) Idag köpte jag en till hamster! :) Hon är en guldhamsterhona (precis som Lola :) ) och hon heter Snurran! :D Hon är normalfärgad och hon är ca. 2 månader gammal! :) Jag älskar henne redan! :) Just nu springer hon i sitt Hjul, jag har märkt att hon älskar det! ;) Jag kan ladda upp någon bild sen senare! :) Med vänlig hälsning, Mimmi, Lola och Snurran ❤
Med vänlig hälsning, Mimmi
En 2månaders gammal hamster ska inte ha ett Hjul. :)
http://ask.fm/JessicaReips
#1 Inte? Varför inte?
#2 Eftersom hamstern fortfarande växer så kan hennes ryggrad krökas. :)
http://ask.fm/JessicaReips
Vad kul !!! Jag måååååste se snurran när jag hemtar Lillen och tack för att du sköter honom … Han vill säkert bli pappa. :)!!!
#1 och #3 Hon hade ett Hjul i sitt förra hem också…? 🤔
#4 Jaaa! 😃 Vad bra det! 👍
#5 Dom ska inte ha Hjul förrän 5 månaders ålder 🙂
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Bara för att hon hade Hjul i sitt gamla hem, betyder det inte att hon måste ha det nu också :) så ta bort det och aktivera henne med annat :)
Okej, men alla våra andra hamstrar har också haft Hjul. Jag har det faktiskt inte för att hon hade det förr också, utan för att hon älskar det! Dessutom så ska hon betäckas vid 5 månaders ålder, så då kan hon inte heller ha något Hjul. Jag har haft hamstrar sedan jag var typ 3 år, så jag vet vad jag gör. :) Tack i allafall.
Men ni har rätt, jag ska ta bort det… Se istället vad rubriken heter och strunta i det där som jag skrev!
Grattis till hamstern :) längtar tills jag får nästa hamster :)
Anna och taxen Max
#10 Tack, vad snäll du är! :)
Vilken färg är hon??? Vi hämtar Lillen idag och då får jag se SNURRAN :) !!! Jag längtar till er nuuuuuu !!!
Är hon som Lola???
#12 Hon är normalfärgad ;D Står t.o.m högst upp xD Grattis till hamstern! :D
Okej
I love hamsters !!!