Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1028 ggr
fnanie
0

vad ska jag göra??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En kompis till mig hittade en guldhamster i sin trappuppgång igår och han satt upp lappar i byggnaden om den men ingen har hört av sig ännu!

Jag har den nu i en kartong hemma eftersom jag själv har hamster så jag kan ge den mat, vatten och ett hus att sova i. I morgon ska jag hämta en Bur jag ska få låna till den så länge. Om ingen hör av sig om den ska jag ta hand om den. Men vad bör jag göra/ tänka på? För jag har ingen aning om vad han/hennes historia är. Men den biter inte eller fräser så den är ganska lugn! Den försöker dock smita på nätterna men det är nog förståligt för lådan är inte jättestor. 

Så några tips..? 

Jag tror att hamstern är hemlös för han var ganska tunn om magen, eller såg ut att vara det.. eller vad tycker ni? Han kändes väldigt tunn i alla fall när jag skulle lyfta ner den i kartongen!

emma_147
0

vad snällt att du kunde ta hand om den lilla söta hamstern och den ser lite tunn ut fast om du ger den mat och vatten och sköter den bra kommer den att lägga på sig lite vikt och vara frisk och om ingen har hört av sig så får du nog kan du ge den ett namn och ta hand om den   lycka till:)

Flygandebanan
0

Hur gick de med lille hamstern? :)

MVH Flygandebanan "Simon" & das hamsters.

Medarbetare på hamster.ifokus.se

[etsan]
0

Vart hittade ni honom? (Vilken stad?)

Emmyy99
1

"Flygandebanan" på iFokus saknar en guldhamster som heter Keso! Han set väldigt mycket ut som den din kompis har hittat! Prata med henne! :) hon har gjort ett ganska nytt inlägg på iFokus hamster som heter "Jakten på Keso del 2"! Kram :)

[etsan]
1

#4 tänkte också på det? Tyckte Keso var så Lik!

emma_147
0

jag läste också om lilla keso de är väldigt lika

sarataha10
0

:o !! Han liknar min hamster de kan vara en guldhamster eller inte? Vart bor du? Om du bor i malmö kan jag ta hand om han :) vet du om det är hona eller hane?