Nya buren kom, och var trasig :(
Blä vad ledsen jag är. Vi beställde en ny stor fin Bur. Den kom idag, och de hade packat den så dåligt så alla delar skramlade ju runt. När vi öppnade den så var den sprucken på tre ställen :( vi som sett fram emot att pyssla i ordning i den idag. Så måste vi istället kontakta dhl och reklamera istället. Blä, vill ju ha den nya nu!
Vilken Bur beställde du?
Oh vad dåligt. Vilket ställe beställde du ifrån
Big Alex minns inte vad stället hette. Ska ringa dem och dhl imorgon iaf.
Big Alex? 😜
Jepp, big Alex. Nu har jag ringt dhl, men zoobutiken verkar inte ha öppnat. Dom måste ju packa sina grejer ordentligt, alla lösa delar låg i paketet och skramlade runt bara, inget bubbelplast eller nåt!
Nej, va dåligt! Och tråkigt, för man blir ju så glad när man äntligen ska få pyssla!
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Ja, i var så glada. Allihop tills bi öppnade paketet :(
Nu har allt löst sig :) de skickar en ny överdel och vi kan använda denna så länge. Så nu idag fick Alice flytta till nya buren!
Åh, underbart! Fick ni betala nåt extra, eller bjuder dom på det då den första var trasig?
Mvh,
Nej vi får den utan kostnad. Jag förklarade hur dåligt packad den var. Jag hoppas dom packar nästa bättre!
Härligt! :D Hoppas Alice trivs i sin nya Bur!
Mvh,
Beställde också en sådan häromdagen, det var en liten skada på den, men inget jag tänker bry mig om :) Men får inte upp "hakarna?" på sidorna när man ska ta av själva överdelen, för dom sitter så satans hårt! Har du samma problem? :p
//Annelie, Ballo, Melvin och Kakan :) <3
Jeppsson, har oxå problem med dem. Fick knappt dit dom! Hoppas det blir bättre med tiden. Katja
hoppas de löser sig för dej
Vad är det för Bur kan du länka?
Kika gärna in min hamsterinstagram emmashammies och min facebooksida där jag sälger pärlarmband: Pärlarmband made for You. https://www.facebook.com/P%C3%A4rlarmband-made-for-You-1331653063516116/
Jag har också den buren men jag har hittat ett sätt att få av de ganska lätt. Med vänlig hälsning, Olivia & Aggis
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
Hur då? Är jätte rädd att jag kan ha sönder buren då de sitter som berg! #17
//Annelie, Ballo, Melvin och Kakan :) <3