Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 909 ggr
Gizzmo,Cinderella,Tingeling
1

Var kan man köpa?

0

Tacksam för snabbt svar

Rebornbabyn
0

Här kan du köpa den: http://www.crtzoo.com/hamsterbur-big-alex-p-4146-c-284.aspx

Funderar faktiskt själv på att köpa den. :-)

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

Olivia8383
0

Nemen titta, den buren har ju jag! Den är faktiskt ganska bra, men luckan är så lätt att öppna så min lilla plutt kan trycka upp luckan så att hon kan komma ut. Vi har satt klädnypor så att hon inte köarar av att öppna den. Med vänlig hälsning, Olivia

Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com

Nekoi
0

#4 Är det möjligt att ta ut inredningen i den om man skulle vilja? Funderar på att köpa den själv nämligen 🙂

0

#4 kan du ta en bild på din Bur så jag kan få se med underlag och så?

Olivia8383
0

#5 Ja det kan du göra om du skulle vilja! ;) #6 Det kan jag göra när jag kommer hem, jag är i stugan i norrland så det är lite svårt att knäppa en bild… :) Med vänlig hälsning, Olivia

Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com

ellamg02
0

om du "söker" på google och inte "bilder" på google så ser du det😇

HjärtaCookieHjärtaSamHjärta

Mvh Ella

[etsan]
1

#6 jag testade det nyas men… Det kom bara upp någon person som hettte alex van buren.

0

#7 det skulle vara jättegulligt! Den som #3 länkade den ser ju inte ut som den jag länkade är det "samma" Bur ändå?

Nekoi
0

#7 Tack för snabbt svar, då får det bli en sån till min guldhamster! 😃

0

Putt

panini
0

Har en sådan Bur, vet inte var man kan köpa den för jag köpte den för några dagar sedan hos en privatperson :)