Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 465 ggr
neapeaw
0

intressekoll!

Hejsan!

funderar på att eventuellt sälja min Älvis.

Älvis är silvergrå Lh och har gett mycket fina ungar!

Säljer honom endas om rätt hem dyker upp, pma mig om va dni kan erbjuda honom!

han har stamtavla registrerad i svenska hamsterföreningen!

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

www.silverhojdenshamsteruppfodning.weebly.com
neapeaw
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild på Älvis!

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

Lachica
0

Åh vilken liten sötnos!😍 jag letar just nu efter en trevlig liten sällskapshamster, har han bra temperament?

neapeaw
0

ja hen helt underbar i temperament! en snällare kille får du leta efter! :) Han kan somna på en när man kikar tv och vill mer än gärna springa ute en stund om vädret tillåter, han går inte långt  ifrån dig ;) dock säljer jag honom endast om det verkligen känns rätt, vad kan du erbjuda honom? Bur? aktivering? timmar om dagen? :)

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

Lachica
0

Åh vilken liten prins! :)

Jag kan en hel del om hamstrar, har tidigare haft en välmående guldis som dog i höstas :(

Jag har en gallerbur, en dunabur och en större gallerbur. Jag har även alla tillbehör som behövs. En vanlig vardag skulle jag kunna "ge honom" två timmar till lek, gos, motion m.m :)

Förresten var någonstans finns han? :)

[RedHood]
0

Åh så söt! Önskar jag hade plats :( Bara en fråga, skrev inte du nyss ett inlägg att du hade tingat två hamstrar? :o

Lachica
0

#5 Jo precis!

Det är nämligen så att min syster fyller år snart och hon önskar sig dvärgisar :) (hon är liksom jag galen i små gnagare ;))

neapeaw
0

#4 låter toppen bra! Smsa mig så pratar vi mer! 070-4194034 #5 jo? Det gjorde jag?:)

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

Lachica
0

#7 haha jag med ;) visst!

[RedHood]
0

#7 Varför sälja Älvis om du ska skaffa två till? Undrar bara av ren nyfikenhet :)

neapeaw
0

För älvis är klar i min avel, kanske en till kull men sen är han klar och känner att han inte får den tid han förtjänar då jag ska satsa på rex hamstrar och dom kommer ta min tid:)

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

[RedHood]
0

#10 Då förstår jag! :)