Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 513 ggr
Starfall
0

Mina hamstrar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte presentera mina små älsklingar! :) Texaz är en hane på 5 månader. Färgen är mink bandad. Observera att ögonen egentligen är röda, jag redigerade bort det på bilden då bilden såg så läskig ut med illröda ögon ;) Texaz är en snäll och nyfiken kille med en MASSA spring i benen!! Han är även väldigt stark. Möblerar om precis allt i sin Bur. Flyttar huset, matskålar, hjulet mm.. Han bodde tidigare i ett terrarium, men eftersom han brukade lyfta matskålen och slå med den mot rutan vågade jag inte låta honom bo där. Nu bor han i en 130l samla :) Texaz har ingen stamtavla.

Starfall
0

Såhär ser Texaz Bur ut just nu. Har inte haft den så länge än så har inte fått i ordning inredningen som jag vill. Ska fixa lite hyllor, kryp-in och en hängmatta åt honom :)

Starfall
1

Meija är en liten silvergrå bandad tös. Detta är en nyfiken och sällskaplig tjej som alltid sticker ut huvudet ur sitt hus när jag kommer hem från jobbet. Hon gillar att komma ut ur buren och klättra på mig när jag sitter framför tvn ;) Meija blir 5 månader om ett par veckor.

Starfall
0

Meija gillar majs, ett riktigt matvrak ;)

[RedHood]
1

Jätte söta små fillurer! Blev helt förälskad i Meijas förstå bild :)