Hamster iFokus

Hamster

Etikett: rysk-vintervit
Läst 2246 ggr
+Ellie+
4

Hur mycket mat sparar era hamstrar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Städade hennes Bur idag! Såg då hur mycket mat hon hade sparat! Sparar era hamstrar någonting eller är det bara min Ellie som gör det?

Hamstern Edit
0

Min lilla Edit hamstrar ingenting i sin Bur, men hennes syster Maja gör det men då är det inte så mycket👍

Beök gärna min blogg, och kanske lämna en kommentar?♥ http://vivve.blogg.se/ blogg om foto & vardag

ebbamedruby
0

oj det var mycket! men jag brukar plocka ut det då och då så det ej ska ruttna c:

+Ellie+
0

Ok! Jag tror att jag ska börja göra det!

Anna4077
0

Jag tar bort det när jag städar. Prova att strö ut maten i buren så hon får gå och samla och inte bara "dammsuger" matskålen. Hon verkar ju gilla att samla och jag tror dom mår bra av det

Anna och taxen Max

annakarin_li
0

Min ena sparar allt hon kan hitta ;). Jag får städa ur huset varje dag för att inte maten ska ruttna och för att huset inte ska mögla :)

[RedHood]
0

Min hamster samlar ofta sin fäskmat (mest morot då hon inte får det så ofta samt lite torrfoder i sitt hus men även märkt att i det hörnet hon samlar maten i så kissar hon även där…hon äter maten efteråt. Jag får byta det hörnet oftare än en gång i veckan nästan för att vara säker så inget händer.

[etsan]
0

Mina dvärgar hamstrar massoooor av torrfoder, men ingen förskmat, den äter de direkt :-D