Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 685 ggr
Patriszija
3

Längtar till imorgon!

Då kommer jag nämligen åka för att hämta min första guldhamster!
Så spännande :)!
Har redan en "tillfällig"bur redo (en samla-låda) och en ny fin Bur beställd och påväg. Alla tillbehören är inhandlade och vi är redo!

Ville bara skriva av mig lite glädje här, är ny på just hamster.ifokus :).

Tar gärna emot namnförslag, älskar gubbnamn på hamstrar haha så gärna det. Till en hane alltså!

ElviraNym
0

Haha ååå så kul!! Tänk bara på att inte köpa plast hus och hamsterludd (hamstervadd)

Med vänliga hälsningar,
Elvira

Patriszija
0

Haft dvärghamster innan (längesen dock) men absolut ingen hamstervadd och har tillfälligt ett hus i kartong tills trähuset jag beställde samtidigt som buren kommer :)!

Patriszija
0

Ingen som har namnförslag? :)

Silverlight
0

Vad är han för färg? Det kan hjälpa en lite att komma på namn, sedan får du gärna slänga in en bild på han sen om du har lust, då blir det ännu lättare att komma på namn :) Jättekul, grattis! :)

Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤

22/4-13  JUSTIN BIEBER Hjärta 

If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...

Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.Glad

Klarar_Hogberg
0

Jag tycker Olof det är skitgulligt på små söta saker. :)

ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ

Patriszija
0

Han är creme :)! Olof är jättesött, hade en favorithäst på ridskolan som liten som hette så.

Ozezz
0

Sverker eller Arne :D

Patriszija
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det blev en liten Leif. mest för att både min fästman och syster tyckte att det var så häftigt och roligt och nu kan vi inte få ut det ur huvudet haha :). Men det blir väl något gulligt smeknamn på det t.ex Leffi eller så :). Bättre bilder kommer när han känner sig mer hemma, vill inte störa honom nu. Han är sååå söt iallafall :D.

Fiona1234
0

Så söt! :)

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

DenLillaTofflan
0

Såå söt! 😍

Patriszija
0

Tack, han är heelt bedårande :D längtar tills jag kan börja vänja honom vid oss och göra honom riktigt tam, han är tam nu också men sådär så han kommer upp i handen för att han vill osv :).

Evovva
0

Grattis!

Patriszija
0

Tack!

Och tack till cleia80 här på hamster.ifokus för att jag fick köpa denna fina kille :)!

[etsan]
0

Gratiis! Himla fin kille! (Välkommen hit förresten)

Patriszija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack så mycket :D!

Kunde inte låta bli att klicka två snabba bilder nyss då han var ute och inspekterade lite. Han verkade gilla att posa ;D.

Smulan80
0

Men jösses vad fin han är. Blir riktigt avis nu.  ❤️

Patriszija
0

#16 Han kommer bli riktigt häftig då pälsen växer till sig också :D!

Fiona1234
0

Vad fin han är! :)

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus