Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 2637 ggr
Hamsterlycka
1

Vila i frid Jack ;_;

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 13 april 2012 kl 12:00 gick jag över till mamma för att säga farväl till dig för sista gången, efter det skulle vi fara till vetrinärn och du skulle få somna in. Du låg där i din Bur ihopkrupen, rufsig och med en stor tumör under ena frambenet. Men det enda jag såg var kärlek. Oslagbar kärlek. Jag höll dig i 20 minuter, lät tårarna trilla ner, pussade på dig och viskade massor av kärleksord. Sedan slutade ditt lilla hjärta att slå. Jag satt där och klappade dig, viskade "hur är det i himlen..?" och lät sorgen och saknaden ta över. Nu när jag skriver detta trillar tårarna ner. Saknaden är enorm och jag kommer alltid älska dig över allt annat. Tack för allt min älskade lilla pälsboll. Gråter

Jag kommer aldrig att glömma dig.

Jack - 2010 26/3 ~ 2012 13/4

Du är min stjärna på den mörka himlen. <3

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Odette
2

Vad fint du skrivit till honom! Man blir alldeles tårögd :'(
Underbar bild du gjort till honom också, älskar färgerna och ljuset i den. Den känns verkligen harmonisk och fridfull.

Vila i frid Jack.

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

nakuta
0

Vila i frid Jack

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

[HamsterPamster]
0

R.I.P <3 Blev tårögd när jag lästa den fina texten

Novis10
0

Håller med Odette vila ifrid Jack. :(

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Hamsterlycka
0

Tack allihopa.. jag älskar verkligen Jack över allt annat. Han betydde allt för mig, och nu är han borta. Är en väldigt jobbig dag idag, tårarna har strömmat ner Gråter

Miilla
0

Kunde inte hålla mig från att fälla en tårRynkar på näsan kärleken till dessa små djur är enorm…så sorgligt att dom inte finns hos en längre. Vila i frid Jack!

Twisted_T
0

Vilken fin text.

Beklagar sorgen:( Vila i frid jack, hoppas du har det bra i hamsterhimlen!

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

Hamsterlycka
0

#6Gråter Ja, jag älskade honom över allt annat Gråter

#7: Tack så mycket…!

WilmaP
1

Jag blev tårögd utav texten jag också, du skriver verkligen jättefint! Älskar också bilden på Jack, du har gjort den väldigt fin.

Vila i frid Jack! ♥

Hamsterlycka
0

Wilma98: Tack så jättemycket, blir rörd över hur snälla alla är Gråter

rabbitlove
0

Jag är jätteorolig, min hamster Laban har oxå en böld vid ena frambenet. Har sagt detta till mamma men hon vill inte lägga pengar på veterinären :( han verkar vara hyfsat pigg, han är på sitt tredje år men för att vara så gammal är han väldigt aktiv av sig, äter bra och putsar sig dagligen. :/

snälla hjälp :/

Hamsterlycka
0

rabbitlove: Jack gick med en böld i 3 veckor ungefär. Det kan också vara en fettknöl som din hamster har, men om den inte går bort på en vecka så är det troligen en tumör… men han är ju väldigt gammal, så det är nog ganska stor chans tyvärr :( Men skapa en egen tråd så kan säkert folk som är lite mer "experter" ge dig svar. Tack!

rabbitlove
0

han har haft den ett tag nu, oh den är inte liten utan ganska stor. Har läst en del av det och alla eller dem fledsta som haft böld vid frambenet har visat sig vara en tumör :,( sjukt orolig för min lille kille nu :( tack <3

Hamsterlycka
0

Förstår det, vet känslan.. Gråter

Gör en tråd, ta en bild på Laban och lägg in så kan säkert någon annan som är bättre än jag ge dig bättre svar! Är inte så erfaren av sjukdomar och sånt där.. :'(

rabbitlove
0

jag ska ta bilder senare ikväll, får låna syrrans kamera. Hon komme rbort med den om en stund :,(

NinjaKakan
0

Vila i frid Jack :/ Och styrkekramar till matte såklart..

Hamsterlycka
0

Tack snälla rara du!

Hamsterlycka
0

Ååh mitt älskade lilla hjärta.. saknaden är fortfarande enorm. :'( Den 13 april 2012 är bland de värsta dagarna i mitt liv, då förlorade jag en stor del av mitt hjärta. Skulle göra nästan vad som helst för att få dig tillbaka hit. Jag vet att du har det bra uppe i himlen på de evigt gröna ängarna, du slipper lida nu. Jag är dig evigt tacksam för att du väntade med att somna in tills jag kom fram, då hann jag säga farväl.. vi var fyra timmar bort, men när mamma ringde och berättade om ditt skick så såg jag inget annat att göra än att åka till dig. Du kämpade in i det sista, älskade. Tänkt att du väntade på mig, tack älskade lilla hjärta för det.. vi hade underbara år tillsammans, och jag minns dina små hyss - som att gnaga sönder hela din toalett! Alltid när jag var ledsen så satt du och lyssnade. Du är den charmigaste hamstern jag träffat, och ångrar ingenting som jag gjort tillsammans med dig. Jag hade hemska mardrömmar och sov väldigt dåligt de första dagarna efter din bortgång. Hoppas du förstår hur ofattbart mycket jag älskade dig och kämpade för ditt liv. Du var i ett så dåligt skick när jag kom fram, men det var inte vad jag såg. Jag såg bara oslagbar kärlek. <3 Du är min stjärna på den mörka himlanatten. Vila i frid älskade, du kommer alltid att vara otroligt saknad. :'( --------- Var tvungen att skriva av mig..

Amun-Ra
0

Även jag håller med Odette på den punkten! Väldigt vackert skrivet! Rynkar på näsan

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Frosstis
0

Gråter

[Em_I_Am]
0

:-(( Kram

Hamsterlycka
0

#19 Tack så mycket, det värmer <3 #20 :'( <3 #21 Tack Emma <3

Ozanna
0

Vilken fin text! Båda två. Jag började gråta när jag läste dom. Fina texter om en ännu finare hamster. Många styrkekramar till dig. Vila i frid Jack!

//Anna :)

Hamsterlycka
0

#23 Tack så jättemycket..Gråter<3

Här kan ni få en till bild av lillprinsen, mitt hjärta.. Gråter

Hamsterlycka
0

Gråter<3

Roonja
0

Så sorgligt! Beklagar! Gråter Du skrev en väldigt fin text. Gråter

Alice98
0

Åh, jag blir tårögd av dina texter. Rynkar på näsan

R.I.P Jack!

Nu ska jag gå och krama om mina hamstrar <3 Jag skulle bli otroligt ledsen om dom dog, så jag förstår att du var/är ledsen. Rynkar på näsan

Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,

www.alihams.weebly.com

aarviddsson
0

åå gud jag började gråta av dina texterGråter otroligt vackert skrivet!! förstår känslan jag själv skulle gråtit sönder mig av sorg..

vila i frid där uppe i hamster himelen…

Hamsterlycka
1

#26 Tack så mycket Ronja! <3 #27 Aw tack.. eller vad man ska säga <3 #28 Aw tack du med <3 Ja, jag har nog aldrig gråtit så mycket som den 13 april 2012.. Det är tur att man har två till, dem ger sånt ofattbart stöd! Jag fick Wilgot innan Jacks död och jag vet inte om jag hade överlevt utan Wilgot. Jag är så otroligt tacksam för mina hamstrar. Blickar ofta upp mot himlen och tänker på Wilgot. I min stuga där vi har begravt honom (på en liten kulle med blick mot havet) brukar jag sitta brevid och titta ut mot solnedgången och prata med honom och låta bara tårarna rinna. Jag känner mig så fri på nått sätt - havsvinden som fladdrar i håret, Jacks närhet, känslorna som väller ut.. ja, jag tycker mycket om det. Jack finns som där hos mig. <3

[squash97]
0

Men jisses så lik han var Stve, min hamster! Förvånad De är ju som kopior… :o

Hamsterlycka
0

Oj, upptäckte nu att det blev fel i texten på #29! De ska stå att jag blickar upp mot himlen och tänker på Jack, inte Wilgot, han finns ju hos mig..<3

Hamsterlycka
0

#30 Kan hända, hans färg är vanlig :) Men han var en väldigt speciell hamster <3

[squash97]
0

#32 Jo precis…
Tycker, som alla andra att du har skrivit jättefint om honom :)

Hamsterlycka
0

Tack så mycket! Allt är skrivet rakt från hjärtat. <3

[squash97]
0

#34 Naaw<3

Hamsterlycka
4

Det som var så fint var att dagen han dog kring 3 på eftermiddag ungefär så sitter jag på mitt rum ock gråter vid skrivbordet som är mot ett fönster, och då landar en duva på fönsterbrädan. Jag blev stum och slutade plötsligt gråta. Den tittade på mig några sekunder. "Jack…?" viskade jag. Den kurrade en gång och flög iväg. Jag blev varm i hela kroppen, kunde inte förstå att det var sant. Har alltid funderat på om det var Jack som ville säga farväl en sista gång, jag har aldrig varit med om nått sånt! Tyvärr så var inte duvan helt vit, men nästan. Lite grå sådär, som Jack var. Detta kanske var Jacks andra liv - som en duva <3

ellapella01
1

#36 Det var det säkert. Mina tårar bara rinner ner. kramkram

Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster Kär Älskar er mina älskade djur!

Fiona1234
0

Nej vad tråkigt! Vad gulligt det där med duvan :).

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Gerro
1

Jag beklagar verkligen!
Låt han vila på himlens vita & mjuka moln, Tindra finns alltid där & tar emot alla nykomlingar & hälsar dom välkomna till himlen<3 Sov gott Jack❤️ Och styrkekramar till dig 🤗❤️