Vila i frid mc muffin
Nej, va tråkigt!
Vila i frid McMuffin!
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Vad fin han var! Beklagar, det är alltid jobbigt när man måste ta beslutet att låta sin älskling somna in. Kram!
Gud vad tråkigt! Styrkekramar! <3
Vila I Frid! <33
Beklagar, men han har levt ett bra liv hos dig =)
massa styrkekramar till dig ❤️
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
Nej vad tråkigt :( Vila i frid.
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Tack alla
#4 det kan jag iallafall vara glad för. Han har haft det bra och det är viktigast. Och att han har mått bra fram tills nu.
Fy va tråkigt. Beklagar :(
Anna och taxen Max
#8 tack. Hatar att behöva bestämma över deras liv, om dom ska få leva eller somna. Det är det värsta . Man känner sig som ett kräk. Även fast man vet att det är bättre för dom
Nej, vad tråkigt. Vila i frid Mc Muffin.😕
Vila i frid finafina mc muffin! Styrkekramar till matte!
#10 och #11 tack
Sov gott sötaste Mc Muffin.
Vet precis hur ledsamt det är att ta det beslutet, men det var bäst för honom. Kram till dig! =)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Vila i frid McLaren muffins! Blir helt gråtfärdig när jag tänker om det hade hänt mig. Massa kramar till dig!!!!!! Du var säker den bästa ägaren för mc muffin.
Kika gärna in min hamsterinstagram emmashammies och min facebooksida där jag sälger pärlarmband: Pärlarmband made for You. https://www.facebook.com/P%C3%A4rlarmband-made-for-You-1331653063516116/
Tack alla. Och jag hoppas att han var nöjd med sitt liv trots allt. Jobbigt att komma hem till en tom Bur..utan min lilla gubbe i. Jag har i alla fall 3 pågar härhemma som kan trösta mig, men det är ju inte min lilla gubbe ändå.