Älskade Molle R.I.P
Vill inte tro att det är sant, men när jag nu tittar mot hans tomma Bur så ser jag att det är sant, min älskade lilla Molle har lämnat mig… När jag vaknade i morse så levde han fortfarande då jag tittade på honom. Tanken gick att jag ska bara äta frukost, sen tänkte jag plocka upp honom och gosa en stund.❤️
Men vid något tillfälle då jag gick förbi buren och kollade på honom såg jag att han sträckte på sig och sedan la han sig ner. Jag tyckte egentligen inte att det var något konstigt med det, men min magkänsla sa mig något annat, så jag öppnade buren och tittade på honom, hans ögon är öppna och livlösa.
Jag tar upp honom och känner att hans kropp är helt lealös! Panik! Min lilla Molle dog just! 😭
Jag fick se hans sista stund i livet bara minuter innan han helt skulle vara borta för alltid! Chockad och ledsen och stel som en pinne står jag där med Molle i handen och fattar knappt vad som hänt! Min älskade Molle är borta!!😕
Känns så konstigt och jag har inte smällt tanken än att han inte finns mer. Tycker det var skönt att han fick leva sin sista stund hemma iaf istället för att få en spruta hos veterinären. Men känns så hemskt och jobbigt endå..
Fattar inte att han är borta! Känns som att han just nu ligger och sover som han brukar göra vid den här tiden.. Kanske sorgen känns något lättare om jag försöker föreställa mig det…
Åhh Molle kom tillbaka…! Saknar dig så mycket! ❤️
Bättre hamster har jag aldrig haft, älskar dig så hjärtat!
Sov så gott älskade Molle 🌈💔
Han blev 2 år och nästan 6 månader, skulle ha blivit det i morgon. 😕 2011-01-15 - 2013-07-14
Vilken fin text du skrev. Förstår dig precis, hur ledsamt det är!
Men han fick många fina stunder i sitt långa liv.
Sov så gott älskade Molle.
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Tack! Han är det första djuret jag haft som jag har fått vara med så nära inpå slutet. Har nästan alltid fått ta dom (råttor) till veterinären för sista vilan. Bara ett fåtal har somnat in hemma, men då har jag hittat dom så på morgonen. Är glad att jag fick vara närvarande i hans sista kamp. 😢
RIP! Kram
Vad fin han var… beklagar. 😕
Å gullungen beklagar verkligen jag vet hur jobbigt det är att förlora ett djur på det sättet. Han får det bra i himmlen ora dig inte han väntar på dig❤️ Allt blir bra tillslut jag lovar❤️
MVH Elvira
Med vänliga hälsningar,
Elvira
Sov gott Molle ❤️
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Jag beklagar sorgen.. @-->--- Vad fin han var <3
Lilla Mollys Guldhamstrar
http://lillamollys.weebly.com
Beklagar, vet precis hur det känns. Stay strong ♥
Vila i frid Molle! Styrkekramar till dig! (Vet precis hur det känns! Varit med om nästan precis samma sak)
Åh vilken fin text, blev tårögd. 😕 Beklagar!
Rip Molle! ❤️
Vilken fin text, Beklagar.
Vila i frid Molle ❤️
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Tack allesammans! Min lilla Molle har det bra nu där uppe i himlen. Kommer troligtvis begrava honom i morgon.😢❤️
Åhnej inte lilla Molle, han som var så fin! Men han var lyckligt lottad som hamnade hos dig, du verkade verkligen älska honom och ta hand om honom på bästa sätt.
R.I.P Molle! Styrkekramar till dig nu!
Mvh Alicia.
#13 Ja han var väldigt fin. Kommer verkligen att sakna honom! ❤️
Tack för att jag fick köpa honom av dig.
Vet du hur många som finns kvar från hans kull?
Tack! :')
#14 Nej, jag vet faktiskt inte. Vet att hans syster Beauty blev lite över 2 år gammal. Så det kan vara möjligt att han blev den äldsta i kullen.
Mvh Alicia.
Gud vilken söt fluff-boll! <3 Styrkekramar!
Vila I Frid! <33
Vila i frid