Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 494 ggr
ebbamedruby
1

La mat i toarulle :)

Jag la mat i toarulle och vek ihop

båda

sidorna, vilket jag inte brukar göra utan bara ena. Ruby förstod och började gräva, men fick inte upp den, så öppnade jag ena sidan, då var hon sur och brydde sig inte haha. Men när jag öppnade båda sidorna blev hon glad igen! Spenat, morot, ost och gurka, yummie <3

Fiona1234
0

Det låter smarrigt ! 😃

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

strong.ale
0

Brukar göra så till min hamster också jag brukar sätta i vanlig mat istället för att ge det i matskålen.

Jag ger det när jag ska gå och lägga mig det brukar göra så att jag hinner somna innan han hinner börja bita på gallret

ebbamedruby
0

#1 ja hon blev glad :) morot tyckte hon dock inte om, första gången hon fick det!

#2 om din hamster biter på gallret borde du nog byta från gallerbur eller stimulera h*n mer, det skadar nos & tänder :/

strong.ale
0

#3 Ja jag har haft han i en plastbur också men han bitter nästan mer då + att han har Hjul, rör och en trä kaninleksak han får också komma ut i träningsbollen också minst 3-4 gånger i veckan men han biter iallafall jag har tittat på hans tänder det är inga skador nu när han ska flyttas ner så är han i en plastbur :)