Bilder till min blogg
Hej đ
Jag funderar pÄ byta till guldhamsterÀgare frÄn dvÀghamsterÀgare.
Vad tycker ni Àr för-nackdelar mellan bÄda?
Skicka gÀrna in roliga, fina, söta-bilder som jag ska lÀgga ut pÄ min blogg. Skriver erat namn om ni vill det ^^
putt
Nova rysk vintervit dvÀrghamster: om du anvÀnder bilden kan du skriva min blogg: http://lillhamster.blogg.se Du kan ocksÄ kolla pÄ min blogg om det Àr nÄgon bild du vill ha fÄr du lÄna den om jag har tagit den (StÄr under bilden) Àven om det stÄr att det Àr copyright pÄ bilden!
Jag gillar garanterat Guldhamster mer Àn DvÀrg. De flesta jag trÀffat tycker ocksÄ sÄ. Sen sÄ kÀnner jag heldvÀrgfolk och blandfolk med :)
Fördelen med guld Àr att de kÀnns mer personliga och Àr lite mer att hÄlla i. Dessutom sÄ Àr alla mina guldar "rumsrena" och kommer nÀr jag ropar!
HallÄ! ibland tror folk att mina inlÀgg inte Àr seriösa. Det Àr seriösa inlÀgg, skulle inte driva med er. Kram
Jag gillar mer dvĂ€rg en guld för att: - De ska vara minst 2 i samma Bur - De Ă€r sĂ„ smĂ„ och gulliga - de kan bli riktiga myspluttar fast vissa inte tror det - man kan göra NĂSTAN allt som man kan göra med guldisar med de + lite till! - ja, för att de Ă€r helt underbara Har sjĂ€lv haft guld men gillar dvĂ€rg mer, men det hĂ€r Ă€r min personliga Ă„sikt! :-D