Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1202 ggr
[zippo92]
1

Bygga bur

Har planerat länge nu på ett nytt sommarprojekt, förra året byggde jag en Bur till min belgiska jätte, och vill nu ha något nytt att bygga, då jag tyckte det var så himla roligt! Så nu är planen att jag ska bygga en stor Bur till min hamsterkille av en garderob! Någon som har gjort detta innan? Har ni bilder på det färdiga projektet? Letar för fullt efter en begagnad garderob med hyllplan som det kommer gå massa tunnlar mellan. Kommer bli en tråd framöver där ni kan följa projektet! Denna tråd är främst till för tips och bilder från alla ni andra som har hemmabyggen till era smågnagare! :)

The Idizen
0

Åh, så spännande!

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Anna4077
0

Vilket roligt projekt!

Anna och taxen Max

[Timid]
0

Åh, den här tråden kommer bli riktigt spännande att följa! Jag har en fundering: Hur gör man med burgolvet? Jag antar att garderoben är av trä, behöver man göra någonting för att det inte ska suga upp kiss och börja lukta? Isåfall vad och hur?

[zippo92]
0

Den garderob jag har tänkt bygga av är rejält lackad redan så jag tror inte att den kommer suga upp något men jag kommer klä in hela insidan med vaxduk :) Och så har jag turen att ha en hamster som går på låda :)

[etsan]
0

*Följer* :-) låter så himla intressant! Håller på att bygga Bur av en billy bokhylla, så det blor sälert bra tops från din tråd!

[zippo92]
0

Söker för fullt efter en garderob att bygga av! Inte det lättaste…;)

nakuta
1

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

[zippo92]
0

Oj va smart att bygga av expedithyllor! Har ju 2 st 79x79 hyllor här hemma…kanske blir att skruva ihop dem och borra hål…Kanske även går att fixa ihop dem med akvariet han är i nu och fylla det med jord så han får ett stort grävställe med planterade örter/växter i…..hmmm…..Nu kommer jag ju planera detta istället för att jobba inatt…