Sjuk!!!?? :(
Jag tror att min lilla Berit börjar bli sjuk. Igårkväll så pep hon och gjorde massa konstiga ljud ifrån sig hela tiden! Idag så piper hon och typ nyser på samma gång . Det låter jätte konstigt. Är hon förkyld?? Ska jag ringa veterinären?
Ja du ska nog ringa och boka tid, så hon inte fått hosta eller lunginflammation :/ …
ring veterinären. Det blir nog bäst så.
Med vänliga hälsningar,
Elvira
Ring vet och prata vad de säger o bestäm ut efter det men för säkerhets skull skall du nog ta hjälp av vet…
Var hos veterinären idag med henne.Vetrinären tror att hon har lunginflammation, men är inte helt säker eftersom det var svårt att avgöra. Hon fick iallafall antibiotika som hon ska äta två ggr om dagen. Nu är det bara att hoppas på att hon blir bättre.
Hälsa krya till Berit! :) Hoppas att medicinen hjälper! :) Med vänlig hälsning, Mimmi & Lola ❤
Med vänlig hälsning, Mimmi
Hoppas hon blir bättre nu då när hon fått medicin :(
Hon blev bättre ett tag, hon åt sin medicin i ca en vecka, sen tog den slut.och nu mår hon ännu sämre, hon är kladdig och svullen vid ögat.trött och slö, sitter bara i sitt bo. Varje gång jag går till hennes Bur är jag rädd att hon är död. Blir vetrinären igen, inte säker på om hon kommer klara det :'( Bilden är ganska dålig, men man ser att hon är kladdig och lite röd/irriterad runt ögat
#7 Nämen, stackars liten! Lycka till hos veterinären, vi får hoppas på det bästa. Håller tummar och tassar för er ska ni veta. ❤️
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Stackars lillan :( hoppas hon kryar på sig.
Anna och taxen Max