Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 5368 ggr
Alexxiis
0

Sandbad och toa?

Hej! Undrade bara hur ni har det och vad ni rekomenderar! :) har ni ett sandbad och en toa? Isåfall vad har ni för "material" i toan? Eller har ni en skål där dom får bada och kissa i samma? :-)

Frosstis
0

Jag har en toalett, har provat att ha flera men han nöjer sig med en. Jag använder sandlådesand från bauhaus, det funkar jättebra och Hamstern är fin i pälsen!

Alexxiis
0

#1 tack! :-)

Anna4077
0

Jag har Sand i min Bur som Bottenmaterial så jag har bara en toalett. Har samma Sand som #1 i hela buren så kände att ett sandbad blev lite kaka på kaka. Nu har jag två burar ihopsatta till en stor Bur så han fick nyss en toalett till den andra buren också. :)

Anna och taxen Max

ebbamedruby
0

Jag har en röd sandlåda jag köpt på en djuraffär. I botten har jag vanlig Sand som jag också köpt där men jag tror att det är vanlig Sand. :)

Alexxiis
0

#3 #4 okej! tack så mycket! 🙂

Sakura88
0

Jag har typ kattsands liknande i ena toan där kan kissar (han äter den inte) och chinchilla Sand i "badkaret" där han badar och gräver runt :) … Han älskar båda.. Fast tror han älskar sin nya toa mest :3 …

Bekka-AR
0

Chinchilla Sand som badsand och everclean cat sand/four friends som toa Sand. är det som många affärer delar upp till små påsar som sedan kallas för hamster toa Sand. Blir mycket billigare att köpa hela lådan.

Alexxiis
0

#6 #7 okej! :) Jag har katt Sand men det verkar som att mina äter den 🤔

Bekka-AR
0

#7 vad har du för Sand då? dessa doftar lavendel så de borde inte äta det?

Alexxiis
0

#9 vet inte riktigt, men har du bild på hur din katt Sand ser ut?

Alexxiis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kattsanden

Bekka-AR
0

nä din verkar vara utan doft. prova ever clean lavendel. har ingen bild men sök på Google är typ det kändaste kattsand märket däremot är det dyrt men luktar gott :)

theomuffin
0

Går det lika bra med kattsand som chinchilla eller hamstersand?

Kika gärna in min hamsterinstagram emmashammies och min facebooksida där jag sälger pärlarmband: Pärlarmband made for You. https://www.facebook.com/P%C3%A4rlarmband-made-for-You-1331653063516116/

Alexxiis
0

#12 okej! :) Jag har lyckats få dom att inse att det är en toalett nu och sandbadet är ett bad och inte en toalett! :D #13 katt Sand är mer som toalett, hamster och chinchilla Sand är mer som ett badkar! Jag har både toalett (kattsand) och bad Sand (chinchilla/hamster sand) inne i buren, först la jag några bajskorvar och en kissklump i toaletten och när dom en gång kissade i badet la jag kiss klumpen i toaletten och sen förstod dom! Att den ena var bad och den andra var toalett! :)

Anna4077
0

Va skönt :)

Anna och taxen Max