Sandbad och toa?
Hej! Undrade bara hur ni har det och vad ni rekomenderar! :) har ni ett sandbad och en toa? Isåfall vad har ni för "material" i toan? Eller har ni en skål där dom får bada och kissa i samma? :-)
Jag har en toalett, har provat att ha flera men han nöjer sig med en. Jag använder sandlådesand från bauhaus, det funkar jättebra och Hamstern är fin i pälsen!
#1 tack! :-)
#3 #4 okej! tack så mycket! 🙂
nä din verkar vara utan doft. prova ever clean lavendel. har ingen bild men sök på Google är typ det kändaste kattsand märket däremot är det dyrt men luktar gott :)
Går det lika bra med kattsand som chinchilla eller hamstersand?
Kika gärna in min hamsterinstagram emmashammies och min facebooksida där jag sälger pärlarmband: Pärlarmband made for You. https://www.facebook.com/P%C3%A4rlarmband-made-for-You-1331653063516116/
#12 okej! :) Jag har lyckats få dom att inse att det är en toalett nu och sandbadet är ett bad och inte en toalett! :D #13 katt Sand är mer som toalett, hamster och chinchilla Sand är mer som ett badkar! Jag har både toalett (kattsand) och bad Sand (chinchilla/hamster sand) inne i buren, först la jag några bajskorvar och en kissklump i toaletten och när dom en gång kissade i badet la jag kiss klumpen i toaletten och sen förstod dom! Att den ena var bad och den andra var toalett! :)
Va skönt :)
Anna och taxen Max