~OFFICIEL bildtråd för Puff♥
Puff, lika söt som vanligt! 
Kram Alma
Han är så söt och han verkar så mysig! 
Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,

#4 hihi han är mysig <3
Oj vad suddiga bilderna var.. x)
sötaste puuff! 

like best friends ;)

#23 Vilken fin matskål!! 
…på att inte tala om hur fin hamster du har!! 
Hihihi ja! 

Jättesöt!
Är han vit eller vad har han för färg? Vissa ser ju vita ut men heter något annat, haha :D *noobie* 
28 han e offwhite! :D
Oh. :D Jag älskar offwhite! ♥
Jag med.. :D
'Smasksmask mat'
M'en matte vad har du där?'
Istället för att hamstra papper kan man ju dra in det i huset.. Det går ju lika bra..

Jag ser verkligen gnistan i honom, kan se minst ett halvår kvar med honom.. Han fyller 2 år om nästan en månad, en bebis i en gammelkropp! Jag älskar honom så mycket, jag känner honom så väl.. Han var tam från dag ett jag köpte honom. Han är en äkta lyxlirare som ska ha sina stora Bur, han trivs inte i en liten fjuttduna. Man ser hur glad han är när han får sin pasta och springer med den mellan tänderna till toaletten och tittar busigt på mig.
Jag känner Puff, min hamster, som jag känner min hund och deras beteende. Jag vet att Puff inte blir arg när man väcker honom och lyfter på huset, han försöker bara samla ihop allt papper som ramlat ut och vill bygga upp bo:t igen så han kan fortsätta sova. Han vet hur det låter när jag tar fram solrosfrön. Han stannar alltid upp och lyssnar om han hör att mina föräldrar pratar med honom, åh han älskar pappa, sin plastpappa. Har jag Puff i soffan springer han till pappa och klättrar upp på hans mage.
Han gillar bara det knapriga på salladen, han älskar solrosfrön, han äter inte gurka med skal, han gillar inte att pussas och han är rädd om man knäpper med fingrarna, han är väldigt bra på att hoppa, han kommer om man kallar på honom, han är alltid under soffan om han lyckats rymma från rasthagen, han är inte ett dugg rädd för hunden (som haft honom i munnen ett x antal gånger..), han älskar pasta-barnmat och persilja, skulle kunna fortsätta såhär hur länge som helst..
Älskade, älskade hamster, hur länge har jag kvar med dig? Kommer jag någonsin känna en hamster så bra som jag känner dig? Älskade vän 

Åh gud vad jag saknar min älskling.. mitt senaste inlägg skrev jag minst ett halvår.. jag fick 55 dagar.. nästan två månader.. mitt ansiktsuttryck när jag läser #36.. jag har aldrig haft en sådan hamster, kommer aldrig ha.. saknar puff-tiden så mycket.. min hamster jag har nu är ingenting jämfört med puff.. jag känner inte Hamstern.. jag känner inte Hamstern på samma sätt som jag kände Puff.. om jag bara kunde få honom tillbaka.. jag kommer inte ihåg Puff längre.. jag har glömt honom.. det lilla jag kan komma ihåg var att han inte ville gosa.. precis som Hamstern.. åh älskling, kom tillbaks. Du var den som gjorde att jag började med hamstrar.. och slutade.. jag tänker inte köpa en till hamster sedan under resten av mitt liv.. du kommer alltid ha den speciella platsen i mitt hjärta.. jag saknar dig..
Tittade på mailet jag skickade till min pappa när han skulle passa älsklingen i en vecka när jag var på semester, jag hann få ihop 4 A4. "Puff väcks runt klockan 18.00 varje dag, för att väcka honom prasslar du i spånet, det brukar inte ta så lång tid innan han blir nyfiken och tittar ut. Prassla sedan någonstans där han inte ser, ex bredvid huset så han måste gå ut och titta vad det är. Ta sedan upp huset så han inte kan gå och lägga sig, så han går på toa innan du tar ut honom. Var också vaksam så han inte klättrar in i huset på klätterställningen och lägger sig där. Om han gör det så får han sova typ 5 minuter, sedan tar du några solrosfrön och petar lite på honom och sedan lockar med solrosfrön."