Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

00. GULDHAMSTER ALLMÄNT 01 --- Avel, Genetik, Uppfödning 02 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 03. CAMPBELLS ALLMÄNT 04 --- Avel, Genetik, Uppfödning 05 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 06. KINESISK ALLMÄNT 07 --- Avel, Genetik, Uppfödning 08 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 09. ROBOROVSKIS ALLMÄNT 10 --- Avel, Genetik, Uppfödning 11 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 12. RYSK VINTERVIT ALLMÄNT 13 --- Avel, Genetik, Uppfödning 14 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 15. HYBRIDER ALLMÄNT 16 --- Avel, Genetik, Uppfödning 17 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 18. HAMSTER ALLMÄNT 19 --- Burar och tillbehör 20 --- Bildtrådar 21 --- Utställningssnack - Träffar 22 --- MH & Veckotävlingar 23 --- Minneslunden 24 - Andra Djur 25 - Off Topic 26 - Frågor till värdar / Om sajten 27 - Säljes, köpes och erbjudes 28 - Nyfiken i en strut
18. HAMSTER ALLMÄNT

Ställen att köpa hamster tillbehör

2018-03-05 20:08 #0 av: [[Lovemyselff]]

Här kommer en "lång " lista med ställen du du kan köpa hamster tillbehör med jag har även skrivit en litet omdöme vad jag tyckte när jag beställde från dessa Glad

• Djurmaxi - Lång leveranstid annars bra service och billig frakt samt billiga tillbehör 
  • Zooplus - Rätt så långleverans,man måste handla för minst 299 kr annars är frakten rätt så billig
  • Zoo.se - Väldigt snabb leveranstid brukar ta 1 dag för mig att få varorna,men önskar att frakten var billigare
  • Arken zoo - Snabb leverans men man måste just söka på varan man vill ha för allt kommer inte upp i smådjursavdelningen.
  • Granngården - Billiga varor och snabb leverans samt billig frakt
  • Zoofast - Otroligt dyr frakt
  • Vetzoo - Snabb leverans dyr frakt

Var detta till hjälp? tryck gärna på gilla inlägg Gapskrattar Frågor? Skriv i kommentarerna 

Anmäl
2018-03-05 21:18 #1 av: EmiCar

Zooplus har väl ändå inte så lång leverans,  jag fick mina saker på fyra dagar!

Min guldhamster uppfödning ---> https://deniqueshamstrar.weebly.com Blomma

HjärtaMedarbetare på Hamster ifokus Hjärta

Anmäl
2018-03-05 21:28 #2 av: [[Lovemyselff]]

#1 Mina åsikter :) Fick mina på två veckor. Men stör mig fortfarande på att man måste handla för 299 kr

Anmäl
2018-03-05 21:35 #3 av: UlrikaD

Har nog aldrig väntat mer än 3 dagar på zooplus. Men det är klart att har man beställt nåt dom inte har inne kanske man får vänta.
Det är alldeles för lätt att beställa för minimisumman;)
En säck kattmat eller kattsand så har man passerat det.
Och det är då det blir farligt för då är det ju bäst att "passa på" att handla hamstersaker. Vare sig man behöver eller inte. Fast man behöver väl alltid mer hamstersaker;)

Anmäl
2018-03-06 07:21 #4 av: [[Lovemyselff]]

#3 Om man ska köpa foder till hamstern är ju det kört. Blir att handla hundben till hunden då 😁

Anmäl
2018-03-06 10:02 #5 av: Isabella :)

Det står väll på Zooplus hemsida att max tiden för leverans är 7 dagar? :) Jag fick mina saker efter 4 dagar :)

Anmäl
2018-03-06 14:40 #6 av: EmiCar

#5 Har för mig att det står 2-5 arbetsdagar. Glad

Min guldhamster uppfödning ---> https://deniqueshamstrar.weebly.com Blomma

HjärtaMedarbetare på Hamster ifokus Hjärta

Anmäl
2018-03-06 14:45 #7 av: [[Lovemyselff]]

Brukar ta 2-7 dagar för dem att paketera paketet

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.