Hejpådig!
Jani.. Nu när jag läser va jag skrev för ca ett år sen blir jag seriöst ganska besviken.. Jag hade ingen aning om vad det innebar att ha en hamster.. Men nu är hon iallafall död. Vi tog inte bort henne utan hon hade en brun blöd under rumpan.. Jag trodde det var torkat bajs som fasnat.. Men det var en tumör eller något. Jag kom hem efter att jag varit i stallet.. Min mamma sa - Elin kom, jag ska visa dig en sak.. Vi gick in där Diva var och hon var i sitt lilla torn.. Hon låg ner och jag skrek.. Jag blev hur ledsen som helst! Nu när jag skriver dethär börjar jah gråta hur mycket jag saknar henne.. Jag minns allt ihop.. Jag kunde inte befinna mig hemma.. Jag for till stallet.. Jag hade panik.. Jag visste inte hur jag skulle klara mig? Hur min framtid såg ut? Jag kunde inte fatta att min älskling var död.. Jag var helt chockad.. Nu vet ni de + de jag skrev om parning? DE VAR BARA EN FRÅGA!? TRODDE NI SERIÖST ATT VI ENS SKULLE GÖRA DE? JAG VET!? HON VAR EN BEBIS!? BARA FÖR ATT MAN STÄLLER EN FRÅGA BEHÖVER MAN INTE GÖRA DE! Blir ganska sur, irriterad, arg och ledsen. Jag var 12 år hade precis fått mitt första husdjur, hur glad som helst.. Sen då jag ställer en fråga? Jo då äre några som är sura, arga över en fråga. Helt sjukt. Om det är nån som vet vad den bruna bölden kan vara så skriv..
❤️
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Det kunde ju ha varit en cancerböld..
<3 rebornbabyn
Misstänkte de.. Dwarfhamster