Ester
Eftersom det varit svårt att hitta köpare så tycker jag det är dags att hon får en egen tråd.
En liten svart LH
Precis som sin syster Eira så fick hon lika mycket energi som sin far. Hon bor för tillfället i ett akvarium och när man sticker ner handen så griper hon fort tag om handen för att få komma ut.
Det är svårt att inte smälta när hamstrar gör så 

Svarta hamstrar är jätte svåra att få bra bilder på! Du får säga till henne att byta färg! ;P Hahaha!
Super söt hon också men tycker Eira är snäppet sötare! Men schyy! Säg inget till Ester! Då kanske hon blir ledsen! :O
// Nathalie
#3 Jag ska se om jag kan övertala henne att byta färg haha. Men jag gillar svarta hamstrar så det får gärna vara svårt att ta kort istället ^^
Haha det är lugnt, jag ska inte säga något till Ester. Sen ska jag nog inte säga det till Eira heller. Hon kanske blir mallig 
Här har jag varit dålig på att uppdatera. Kunde inte skiljas från min Ester så hon blev kvar här och det är jag glad för :)
Hon har blivit mycket lugnare med åldern, även om det fortfarande är ganska bra fart på henne. :)
Fick ju hem brorsan Elmer efter ett tag, men han har tyvärr somnat in. Även syrran Elma har somnat in hörde jag från matte Lojs här på iFokus.
Pratade nyligen med Eiras ägare och Eira (eller Tingeling som hon nu heter) mår fortfarande bra.
Ester fyllde 2 år förra helgen :)
Så här kommer lite bilder på min hamstertant :)
Vilken söt liten tant! 🙂
Visst är hon :) och fortfarande hur pigg som helst så hoppas hon får bli jättegammal :)
Nu börjar min fina tant visa ålderstecken på riktigt och blir så ledsen att slutet närmar sig.
Men är så glad att hon stannade, för jag hade ju egentligen inte ens tänkt spara henne.
Men nu skulle jag inte kunna tänka mig att det skulle ha varit annorlunda. Min fina tant ❤️
En dålig mobilbild på vårat soffmys igår.
Får se hur länge hon har kvar. Jag hoppas vi kan få ett tag till i alla fall 🙂
Men vilken liten sötnos!! Så lik min Busan ;). Hoppas hon får leva länge till med många mysstunder.
sötnos!
Mvh Elvira
Med vänliga hälsningar,
Elvira
#12 Då måste busan också vara söt haha :)
#14 Visst är hon också sockersöt ;). Men är som en liten hulligan när hon är på det humöret :)
Ikväll har min fina tant somnat in. Sov gott Ester…saknar dig redan.
Beklagar sorgen, styrkekramar! Vila i frid, lilla Ester!
Vad tråkigt för dig! Men hon sover gott nu ❤️
Hur gammal blev hon?
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Hon blev 2 år och 2 månader. Och jag är glad att hon fick somna in hemma också förstås.
#19 Okej, då fick hon ju ett långt fint liv. Hon blev lika gammal som min första hamster. 💋
Jo :) Men man hoppas väl alltid på att dom ska få bli ännu äldre :P
Sov gott sötaste Ester! Styrketränar!
#22 Tror du menar styrkekramar, inte "styrketränar"! :)
#23 jag menade givetvis styrkekramar
Så tråkigt när ens bästa vän somnar in. Hon blev ju ganska så gammal och levde nog ett underbart liv. ❤️ * Styrkekramar *
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Tack 🌺