Söker skrivare! :)
Söker nu folk som vill skriva artiklar på hamsterlyan, som en gästbloggare.
Skicka ett PM ifall du är intresserad, så ger jag dig några artiklar att välja mellan, om du inte har något du vill skriva själv såklart :) Allt godkänns, bara det handlar om hamstrar!
Om det är någon som vill skriva om agility, avel, utställning eller något är ni SUPERvälkommna!
Ni som bara vill berätta någonting om eran hamster får ni självklart gärna göra det.
Annonser får också komma, skicka ett PM så skickar jag en mall. Även avelsdjur som utlånas/önskas och hamstrar köpes.
Ha det bra!
Älskar din blogg :) läste precis på den. Tänkte om du vill ha redigerings hjälp med själva texten typ stavning, grammatik eller formuleringar så är jag ganska duktig på sånt. Har inte mycket kunskap att dela med mig av men om du skulle behöva hjälp dmed sånt så får du hojta till :)
Anna och taxen Max
#1 tack, jag blir jätteglad när ni säger att ni gillar mig blogg. :D Ja absolut, jag säger till isåfall!:D
Putt, det är verkligen dött på lyan! Jag tänker på bloggen varje dag och funderar som tusan, men jag kommer verkligen inte på någonting. Ni får SÅ gärna skriva vad ni vill läsa om, så ska jag försöka fixa det!
#3 jag vet vad du snackar om vet inte vad jag skall göra heller men ingen har bra förslag längre allt e slut ;)
Jag kanske kan skriva lite om mina hamstrar på din blogg^^
Om du har lite frågor/mall att utgå ifrån. :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
#5 Du skulle kunna få berätta fritt om dina hamstrar, vad du gör dagligen m.m. Skicka PM!
#6 Just nu har jag iaf inte tid. Jag hör av mig när jag kan!
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
#7 Jättebra :)