Yey!!!!!!
Idag fick jag min efterlängtade hamster!! Det blev en långhårs hona av färgen creme bandad precis som jag hade önskat! ååå jag ör värdels lyckligaste barn just nu!:D:D:D
Med vänliga hälsningar,
Elvira
Åh, gud vad kul! Har du bild?
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
inte just nu har tappat bort laddaren till min system kamera men jag kan försöka ta kort med datorn
Med vänliga hälsningar,
Elvira
#3 Vad mysigt det ser ut! Så gullig är hon 😊
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
vad roligt med nu hamster! skrollan passar perfect! är hon från zoo affär eller från uppfödare?
Det var en uppfödare som hade en kull men som skulle sluta och lämnade dom på zoo så jag skulle igentligen köpa Isabellas ( en annan uppfödare ) men så såk jag henne som kikade upp från spåt och blev sturt kär. Så som svar på frågan är hon köpt från zoo men uppfödd av en uppfödare. Tyvärr fick inte zoot stamtavlan så jag kunde inte få det pappret men jag tyckte att det var ok ändå jag har ju inte tänkt att avla på henne och absolut inte när det är min första hamster!
Kram på er alla som har lärt mig om hamstrar så att jag kunde ha en:) 4 stora bumle kramar till er alla!:)
Med vänliga hälsningar,
Elvira
Tror hon är KH ;) Men så söt! det ser ut som det. Bättre bild?
Tycker också hon ser ut som KH men man ser ju inte rumpan ifall hon har kjol:) Säger ett stort grattis till dig som fått din drömhamster nu! :D 🎈
Instämmer med föregående att hon ser väldigt korthår. Speciellt öronen är väldigt typiska för en korthår tycker jag, de brukar ha sådär söta "parabolöron". 😃
om hon var från uppfödare så borde ju zoo veta ifrån vem å kunna kontakta denne eller ge dej en mailadress eller telnr så du kan få entt stamträd.
vilken butik var det?
zoocenter :)
Med vänliga hälsningar,
Elvira