Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 915 ggr
Unicornpopcorn
1

Hane utlånas till avel!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! 

Nu är det såhär att jag har världens goaste hamsterkille hemma med mig, världens snällaste, kan göra precis allt med honom och är nästan aldrig att han protesterar. Älskar människor och är väldigt social kille. 

Han älskar att sitta med i handen och en favorit är att sova i mina händer eller fickor på tröjor. Men kan även ha sina galna stunder och då springs det runt överallt och över hela mamma!

Iallafall, jag vill verkligen föra vidare hans fina beteende och utseende, jag har då aldrig träffat en så gossugen hamster.
han kommer från slugawoo's uppfödning i Örebro som dock nu ligger på is då hon flyttat utomlands. 

Kommer lägga ut en bild på hans stamtavla när jag kommit hem från skolan. Vi finns i Vänersborg och ja lånar bara ut till seriösa personer som har hållit på med hamstrar och uppfödning ett bra tag. 

Jag kommer antingen vilja ha en unge ifrån kullen eller pengarna för en, dock med ungen så spelar det helt roll med hur Melwin mår och hur mitt liv ser ut då, då min allergi bara tillåter en hamster åt gången tyvärr. Men skulle i vilket fall bara kännas bra att veta att han fina gener har förts vidare och jag i sinom tid säkert skulle kunna få/köpa en unge från hans framtida barn.

Nu vet ja inte helt säkert om allt låter logiskt, och låter det konstigt får ni gärna rätta mig då ja är sjuk och huvudet inte riktigt vill följa med haha.

*INLÄGGET ÄR INTE KLART, KOMMER TILLKOMMA MER FAKTA OSV I EFTERMIDDAG.*

Unicornpopcorn
0

:)

Unicornpopcorn
0

:)

Unicornpopcorn
0

putt