OT: Samlare?
Tjoho! Undrar om det finns några samlare här inne? =)
Själv så samlar jag på bokmärken och har en hel del utav det. :) Har även en liten samling utav frimärken. Sen så har jag även en del östasiatiska prylar, typ manga, manhwa, anime, och såna prylar mm. =)
Om du samlar något och har facebook så är ni välkommen in till gruppen "Samlare" på fejjan.
Här är länk som jag hoppas funkar: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150991387878668.422999.695503667&type=1#!/groups/265492700200306/
Där samlas flera samlare som samlar allt möjligt. Vi diskuterar, annonserar, visar bilder mm. Så välkommen in du med om du är samlare. Lägg gärna upp bilder där du med på din/a samling/ar. :)
På bild: Mina bokmärken, även i skokartongen under den hyllan som syns lite på bild, där finns det också en massa bokmärken. :)
Har flera bilder på allt inne i gruppen, så kolla gärna in där. =)
Åå så fina! Min mamma har börjat att samla på dockor med, dock barbies. Men kommer nog att bli flera andra med. Hon kommer nog att lägga upp bilder sen inne i gruppen på facebook. Om du är medlem på fb så är du varmt välkommen in till gruppen och dela gärna med dig utav flera bilder (min mor skulle nog verkligen tycka om det med). Har en speciell mapp under "Foton" där man kan lägga upp bilder på sina samlingar med dockor. =)
Skulle vilja samla på drakar men har bara 4 :P köper kattprydnader men har bara några få. Och skulle gärna samla på living dead dolls men utan arbete skulle det bli för dyrt :P Kanske skulle välja något särskilt att samla på. ;P
Kom på en till sak jag samlar på, vykort ;) nu menar jag personliga vykort som jag fått vid jul, påsk eller födelsedagar och varjegång jag är på tex semester måste jag köpa ett vykort. Men har aldrig sett mig som samlare. Men ja, jag kanske är det. Har iallafall över 200 vykort ;)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Jag brukar alltid slänga saker. Får jag ett vykort från Thailand eller Kina så kommer jag slänga den.
När jag var mindre så samlade jag på Duel Masters och Yu-Gi-Oh kort, men bara för att spela.
#7 Okey =) där ser man! =)
#6 hehe där ser man! Skoj skoj =)
#5 Det finns så mycket att samla på, och en hel del grejer som man verkligen vill samla på är lite dyrt. Men om man har 1, 2, 3 eller 4 st av något så är det alltid en start på en samling. :)
Vore skoj att stöta på flera samlare, så jag puttar upp denna tråd. :)
jag är en bok mal har flera 100 böcker och poketar
Det är tufft. Önska jag var en bokmal med. =)
Jag samlar på prynadssaker. Jag har inga speciella prynader, utan jag köper allt som jag fastnar för helt enkelt… 
Jag samlar på manga och kpopskivor…:P
När jag var liten samlade jag på såna där träkorkar från vinflaskor :)
Samlade på tomma parfymflaskor också.
Idag har jag inget särskilt jag samlar på.. husdjur, haha har 5 st :P nej men, VILL börja samla på nånting men vet inte vad :)
Har dock börja spara på "burkflärpar". När jag har tillräckligt många vill jag börja göra typ smycken eller något annat kreativt av dom :)
putt
Jag samlar typ på bilder som jag själv tagit. hah. har sjukt mycket och vill inte göra mig av med så många av dem. rensar ju o så men har kvar mycket endå x) haha! samlar lite smått på hamstersaker med. älskar att köpa nya saker till godingarna!
Slänger in en bild på en liten blomma tagen när solen håller på att gå ner. därav ljuset. dock vet jag inte vartifrån ''dammet'' som virvlar kommer ifrån . kom endast på denna bilden , Det kanske är pollen rent av? :)
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com