Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 710 ggr
saraaliceamna
0

LUNISEN

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hejhej, jag la ju ut om att min hamster var sjuk för några veckor sen, och jag har gett henne ögondroppar, atibiotika, ställt henne i varmare rum, bytit ut spån till pappers pellet, och bytit mat, men tyvär så har det inte hjälpt. Har verkligen gjort allt jag kan för att lilla lunisen skulle bli bättre, men jag måste ringa vetrinären för en avlivning :'( hon är sämre, så synd eftersom hon är bara ett halv år gammal och hon är min lilla bebis, det är så jobbbigt att va tvungen att säga hejdå till en familje vän. har fortfarande ingen aning om vad det kan vara som gjort henne så sjuk. Men någon gång i veckan flyger hon upp till lilla hamster himmlen och får stop på sjukdomarna, då får hon leka med alla andra saknade hamstra. ÄLSKADE LILLA LUNA ♥

TACK FÖR ALL HJÄLP ENDÅ !

Rebornbabyn
0

Vad tråkigt att medicinen inte har hjälpt…

Ge henne mycket gott godis och pussa henne lite extra innan hon lämnar dig! Jag vet att det är ledsamt. ❤️

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

Dvärgis1234
0

Neee så tråkigt jag beklagar sorgen! :(

Frosstis
0

Vad är hennes sjukdom?

saraaliceamna
0

hon är trött hela tiden, nu har hon blivit vinglig och hennes ena öga är igen klippat, det har bara blivit värre :'(

♥♥♥

Frosstis
0

Men hamstrar är trötta :p Hur menar du med vinglig? testa att ta en tops med koksaltlösning (1 kryddmått salt/1 dl vatten) och tvätta! :) hoppas det blir bra.

saraaliceamna
1

jag har testat de med i snart 1 månad men ingen förbättring, hon sover hela dagar och nätter, och öronen står inte upp allas nästan, hon har typ inte så bra balans heller :( tror hon inte mår så bra, inte ett värt hamster liv, då får hon nog de bättre där uppe <3

LUNA ♥

Frosstis
0

Vad tråkigt :'( Ja, en död hamster lider inte ♥ Styrkekramar till dig ♥

Fiona1234
0

Så tråkigt! '' Styrkekramar '' ❤️

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus