Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 758 ggr
[melinih]
2

Hur gör ERA hamstrar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ibland gör de små pälsklingarna saker som egentligen borde göra en fly förbannad, men det är så fruktansvärt gulligt så man kan bara skratta…

Min hamster Igor, som tyvärr inte finns längre, var världens gulligaste. Han sprang fritt på rummet, och plötsligt såg jag en massa hål i mitt täcke och lakan. Då har han tuggat sönder det, stoppat påsarna fulla med det och bäddat fint bakom skrivbordet. Jag kröp bakom och tittade, och han kom fram och sa "HEJ! TITTA SÅ FINT JAG GJORT!" Mmmm…. Jättefint… 😮

Vad har era hamstrar hittat på för dumma små hyss? 🙂

Anna4077
0

Haha va gulligt!

Anna och taxen Max

Susannaaa
1

Lydia är en riktig buse! Hon har rymt flera gånger och varje gång är hon på samma ställe, under spisen. 

Jag har inte det bästa morgonhumöret och det är alltid på morgonen jag upptäcker att hon är borta. Först blir jag rätt sur för den där spisen kan hon krypa in under men inte ut minsann! Så jag måste lyfta spisen (som är jäkligt tung) så att hon ska komma ut. Men inte stressar hon inte 😉 Då brukar hon sätta sig och tvätta sig lite och kolla på mig medan jag står och kämpar för att locka ut henne och hålla spisen uppe… hade hon inte varit så förbannat söt hade jag blivit sur ;)

[melinih]
0

#2 Haha vilken buse! Hon har väl lärt sig att spisen är rätt ställe för att jäklas lite med dig. ;)

Susannaaa
0

Ja jag tror det med ;)

luddtuss
0
[melinih]
0

#5 Haha nej så sött! :D

superpaws
0

Mina hamstrar är små änglar dom. De har inte gjort något rackartyg så att matte har fått sägat, FY,FY!!!😃

Callibus
0

Min har en förkärlek för mina jeans… så varje gång hon har lyckats rymt har hon bitit hål i nästan varenda par jeans jag har 😛

Rebornbabyn
0

Jag har aldrig haft någon hamster som rymt. :)

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.