Söt rymmare!
Inatt kl 4 så vaknade jag och märkte att min hamster åter igen hade rymt…rev upp och ner på hela mitt rum innan jag hittade henne.
När hon väl kom tillbaka till sitt akvarium så tog hon all mat hon hittade och lade det i kinderna. Hur gullig som helst!
Men nu på kvällen gjorde hon samma sak! Fast ännu mer. Tror nästan hon är rädd att hon ska komma bort igen :( Vet inte hur länge hon var ute!
Hoppas hon slutar med det snart för känns inte bra att hon är orolig men samtidigt så är hon så söt! Hoppas inte hon smiter en gång till haha.
Jag tror inte hon är orolig för att komma bort utan helt enkelt 'packat' matsäck :) du behöver nog inte oroa dig alls för det :)
Anna och taxen Max
#2 Hon har aldrig gjort det på samma sätt innan bara :) Haha set och låter väldigt gulligt ändå :3 Märkte igår att det känns fruktansvärt äckligt när man känner på maten XD
Dom är roliga dom små liven :)
Anna och taxen Max
Ja hon packar matsäck och planerar ny rumning xD så gör min hamster också men det går över:)
#5 det var faktiskt sigge jag tänkte på :p minns att du skrev någon gång att han packade för nytt rymningsförsök :p
Anna och taxen Max
Jag har fixat locket på akvariet så hon kan inte rymma nu men ska fixa annat :) Sätt och kallade henne tjockis hela kvällen igår hehe :3 Men är det sant att guldhamstrar har en rymningsinstinkt? Har hört det tidigare.
#6 Jaha xD Hahah ja han gjorde det flera gånger innan han slutade! xD
Hon har inte gjort det idag så hoppas hon inte har några rymningsplaner!