Hamster iFokus

Hamster

Etikettrysk-vintervit
Läst 598 ggr
Dvärgis1234
0

Tipsa mig om ideer

Hej på er alla ifokusare för någon vecka sedan startade jag en hamsterblogg men jag vet inte riktigt vad jag skall skriva om ! på bloggen följer man mycket min hamster Kokos men vad mer? 

TIPSA MIG JAG HAR IDÉ TORKA!

Min blogg heter www.hamstern.devote.se kolla gärna in 🙂

Mvh: Emmy&Kokos!

pistenbully
0

Du kanske kan börja träna honom med något speciellt? Skriva om olika aktiveringstips. Skriva om mat till hamstern.

VickyF
0

Aktiveringstips och hemgjorde leksaker skulla jag också villa läsa om 🙂 Kokos är ju riktig söt, så bilder från hennes vardag kanske (men kom i håg att rotera dom) 😉

Dvärgis1234
0

#2 Japp jag vet glömde rotera hehe 😉

Tack för tipsen :D !!

Dvärgis1234
0

#1 ja (hon) 😉har börjat att träna lite agility men jag har ett litet problem och det är att de videor  jag har gjort är svåra att lägga ut eftersom det inte finns speciellt bra movie makers som är gratis och fungerar ! 😮 sedan måste man lägga ut på youtube innan man kan lägga ut på bloggen håller på att försöker varje dag och fixa men det tar ett tag så håll koll på bloggen det kmr!

pistenbully
0

#4 förlåt, hon :-D Bilder skulle jag nöja mig med, hur det går med träningen och liknande. Olika saker som ni provar. Andra allmäna hamstertips skulle vara kul och även små korta faktainlägg om allt rörande hamster och hamsterägandet :-D