Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 912 ggr
Silverlight
0

Usch, otur hela tiden

Usch, vill bara gråta. Har sån otur gällande uppfödningen konstant! :,( Först med två favorithamstrar som dör tidigt (knappt ett år) och sen dog många ungar ur min kull vilket var ganska ledsamt såklart. Sedan en massa parningar som inte tagit. Och sen fick ju ally livmoderinflammation som blev bättre av antibiotika men nu har hon tt ett återfall och blivit stor/svullen om magen och seg. Så hon ska få mer antibiotika. Börjar fundera på om det är en kronisk sjukdom hon har, kanske en missbildning i livmodern. Usch, allt känns så hopplöst!…:,,,,(

Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤

22/4-13  JUSTIN BIEBER Hjärta 

If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...

Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.Glad

Dvärgis1234
0

Nej snälla du ge inte upp det är bara för tillfället och jag hoppas på att hon blir frisk!!

Ge inte upp ❤️

Finns här om du vill prata! 

Mvh: Emmy&Kokos

Silverlight
0

Tack så mycket! :,)

Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤

22/4-13  JUSTIN BIEBER Hjärta 

If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...

Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.Glad

Dvärgis1234
0

Det var så lite du kämpar på bra och dina hamstrar är säker jätte bortskämda och har det toppen men jag vet att detta är svårt och jobbigt men försök….att  inte tänka på det ! kram! 

Mvh: Emmy&Kokos ! ❤️

luddtuss
0

Usch, det måste kännas jättejobbigt med så mycket motgångar:( Men försök tänka positivt och ge för guds skull inte upp!! Det kommer tur till dig med snart ska du se:) Hoppas Ally piggar på sig snabbt!

Rebornbabyn
0

Tänk positivt snälla du, även om det känns hopplöst ❤️

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

Odette
0

Usch, det är aldrig roligt när det känns som att allt är emot en.. ens planer kan lätt ändras då någon blir sjuk eller dör. Hoppas turen börjar vända snart, den brukar göra det förr eller senare 🙂

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Anna4077
0

Va tråkigt :( säger som dom andra, det vänder snart. Håller tummarna för dig

Anna och taxen Max