Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 469 ggr
[RedHood]
0

Lite orolig när hon kryper i täcket.

Min hamster älskar att krypa i mitt täcke, alltså in mellan lakanet och täcket och det gör mig inget men blir lite orolig om hon får tillräckligt med luft. Borde jag oroa mig? Hon har alltid lite svårt att hitta ut och ser ut som hon får lite panik då hon efter en stund springer mer och ser ut som om hon försöker gräva sig ut, så jag får lyfta på täcket så hon ser vart hon ska gå. Även det jag tycker är lite roligt är att när hon har varit inne i täcket och kommer ut så är hennes tassar alltid fuktiga men hon har inte kissat så förstår aldrig vad det är XD

Hamsterlycka
0

Tycker inte du borde låta henne springa i täcket, de har så pass små lungor att hon nog letar sig ut och gräver för att hon får slut med luft. Man känner ju själv hur varmt ett täcke är r man bara har en kortärmad tröja på sig, tänk då med en päls. Tassarna blir antagligen fuktiga eftersom det blir så varmt. Så, mitt STORA tips; lägg av helt med att låta henne krypa i täcket. Betydligt bättre att bara låta henne springa på golvet under uppsikt.

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

[RedHood]
0

Åh va bra! Tack, jag ska sluta låta henne göra det.