Macy säger hej:')
Var bara tvungen att lägga upp den här bilden på min underbara gos!
Svårt att tro att det är samma lilla tjej som kom till mig jätteskygg och lättskrämd för bara några månader sedan. Mammas ögonsten. Så social nyfiken och busig! <3
Vill se mer bilder :D!
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
Så söt :)
Anna och taxen Max
Du lägger upp så underbara bilder på dina små hamstertussar! 😘
Söt
1 & 3 - Det kommer mer bilder ikväll, hade dem just ute i gräset för första gången hihi!:)
Kul att det går bra och att du fått ordning på skruttan :)
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
6 - Hihi tack! Btw så får jag gärna något slags dokument med de släktingar du vet om och deras anlag (om du vet) + hennes egna anlag.. färg osv.. det var så mycket att komma ihåg så även om det inte finns registrering hade det varit bra med något :)!
#7 Självklart, fixar det så fort jag får tid :)
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
8 - Hihi tack så jättemycket:) Är SÅ nöjd med henne. Var lite tveksam första veckorna men åh min lilla ängel:'') Tack oändligt!
Ja hon var ju mycket speciell av någon anledning, alla i kullen var gosiga och tama från början utom hon, hon var ju jätte osäker :/
är så glad att hon hittade dig som gjort henne till en riktigt trygg och mysig hamster. och hon är så söt att man smälter, hennes berömda prickar i örat är ju bara för söööta 😃
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Awh tack:') Är så glad att jag hittade just henne/er också! ^_^<3 Jaaa och prickarna på rumpan och örontussarna:>>
Söt:-)