Hamster iFokus

Hamster

Etikett: rysk-vintervit
Läst 4575 ggr
Dvärgis1234
0

Kan man ge digestive? SVARA FORT :)

Hejsan allihoppa jag har en fråga jag har gjort ett godis recept då man strör på jätte lite digestive "uppe" på godiset är det ok att äta ? 

Min lillekokos snodde nämligen en mackbit i morse när jag inte såg men det gjorde mamma jag höll i henne o la ner henne på bordet ( HÖLL KOLL PÅ HENNE ) då norpade hon ganska stor brödbit och ett digestive men lite gör väll inget?  hon verkar må bra!

Frosstis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är ju inte så stor "big deal" om dom snor kakor, liksom man kan ju inte göra någonting åt det. dock ska man inte ge det medvetet😐 Marie kex vet jag man kan ge, men dock väldigt små mängder då det innehåller mycket socker :)

Här är min förra hamster som knaprade lite mariekex. (Observera att han aldrig fick hela kakan, utan bara fick knapra på det).

The Idizen
0

Åh, ska prova att ge Muffin någon smula Mariekex nu. :D

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

jossa5
0

Jag köpte såna där Mini-Mariekex för jag tänkte att det skulle bli sååå söta bilder att fota hamstrarna med. Nova som fick kexet var inte intresserad alls! 😂

Men ska prova med Isis nån dag framöver. :) Dock får ju ingen av hampisarna hela det kexet heller, även om det är litet.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Rebornbabyn
0

#3 "MINI-MARIEKEX" VERKAR JU GOTT TILL DOM. VART KAN MAN KÖPA DET?? :-)

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

jossa5
0

#4 Köpte dom på min Ica affär, men tror dom flesta mataffärer har dom. :) Tänk bara på att inte ge för mycket, då det är söta kex.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Dvärgis1234
0

okej tack så mycket :D

ellamg02
0

vad är digestive?

HjärtaCookieHjärtaSamHjärta

Mvh Ella

Frosstis
5

#7 Google's your best friend.

The Idizen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Muffin fick lite mariekex häromdagen, det uppskattades. :)

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Dvärgis1234
0

#8 haha den vart bra ;) 

#9 gud vad gullig :D

Cafesinner
0

Just Digestive är väl ganska sött men det är inte som att det är farligt heller:)

Stuart
1

Gud vad gullligt!!! haha jag måste testa…

Dvärgis1234
0

#11 okej bra jag gav aldrig något men tänkte om det vart lite extra gött för dom men min hamster får nog hoppa det ;)