Kan man ge digestive? SVARA FORT :)
Hejsan allihoppa jag har en fråga jag har gjort ett godis recept då man strör på jätte lite digestive "uppe" på godiset är det ok att äta ?
Min lillekokos snodde nämligen en mackbit i morse när jag inte såg men det gjorde mamma jag höll i henne o la ner henne på bordet ( HÖLL KOLL PÅ HENNE ) då norpade hon ganska stor brödbit och ett digestive men lite gör väll inget? hon verkar må bra!
Det är ju inte så stor "big deal" om dom snor kakor, liksom man kan ju inte göra någonting åt det. dock ska man inte ge det medvetet😐 Marie kex vet jag man kan ge, men dock väldigt små mängder då det innehåller mycket socker :)
Här är min förra hamster som knaprade lite mariekex. (Observera att han aldrig fick hela kakan, utan bara fick knapra på det).
Åh, ska prova att ge Muffin någon smula Mariekex nu. :D
Live
Laugh
Love 
Jag köpte såna där Mini-Mariekex för jag tänkte att det skulle bli sååå söta bilder att fota hamstrarna med. Nova som fick kexet var inte intresserad alls! 😂
Men ska prova med Isis nån dag framöver. :) Dock får ju ingen av hampisarna hela det kexet heller, även om det är litet.
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
#3 "MINI-MARIEKEX" VERKAR JU GOTT TILL DOM. VART KAN MAN KÖPA DET?? :-)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
#4 Köpte dom på min Ica affär, men tror dom flesta mataffärer har dom. :) Tänk bara på att inte ge för mycket, då det är söta kex.
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
okej tack så mycket :D
vad är digestive?
Cookie
Sam
Mvh Ella
#7 Google's your best friend.
#8 haha den vart bra ;)
#9 gud vad gullig :D
Just Digestive är väl ganska sött men det är inte som att det är farligt heller:)
Gud vad gullligt!!! haha jag måste testa…
#11 okej bra jag gav aldrig något men tänkte om det vart lite extra gött för dom men min hamster får nog hoppa det ;)