Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 987 ggr
Cafesinner
0

Aah, kläm-panik! :(

Jag måste mest få snyfta lite här, blev just så rädd! Yuki var ute på golvet som varje kväll och plötsligt tycker jag något låter konstigt, ropar "Yuki, vad gör du?" och hör då ett fasansfullt skriande :'(
Då ser jag att han har sprungit under tvbänken hans akvarium står på, som han brukar göra, och nu försöker ta sig ut i den pyyyttelilla springan som är mellan bänkens bakstycke och väggen. Sprang fram och drog ut den så han kom ut men han satt verkligen fast och skrek :'''( Kände igenom honom direkt och kände inget konstigt men det är ju inte så lätt att veta när han är så liten.
Satte in honom i buren igen och först gick han runt lite och kliade sig osv men nu sitter han bara stilla på marken och tittar neråt vilket han inte brukar göra:'( Kan ju vara en slump men jag blir så orolig!

[Ebidda98]
0

Usch, vad läskigt! 😕

Emmyz
0

Ush vad läskigt! Förstår att du måste blivit rädd och att du är orolig!:C Hoppas det går bra för Yuki! *håller tummarna*

Mvh EmmyBlomma
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus

min campbellsuppfödning ♥Eldängens

jossa5
2

Visserligen flera timmar sedan du skrev, och jag hoppas han är sitt vanliga jag nu. :) Men det kan ju ha blivit en liten chock för honom, även om han inte gjorde illa sig så kan det ju ha tagit lite på honom att han satt fast.

Men som sagt, hoppas han mår bättre nu. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

[Emma--]
0

kan tänka mig paniken!